کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

لیستی از مقوی ترین مواد غذایی جهان

منتشره شده در شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸

لیستی از مقوی ترین مواد غذایی جهان

ترکیبی مناسب از مواد غذایی، برای دریافت مواد مغذی ضروری بدن نیاز به نگه داشتن بدنی سالم و قوی دارد . شما فقط باید بدانید کدام غذاها از مواد مغذی تشکیل شده است.

اگر ترکیب مناسبی از مواد غذایی را انتخاب کنید چون مواد غذایی ضروری برای حفظ سلامتی و استحکام بدن تان لازم است . فقط باید بدانید که کدام مواد غذایی ؛ارزش غذایی بالاتری دارند.خوردن مولتی ویتامین روزانه شاید راه خوبی برای رساندن برخی مواد مغذی به بدنتان باشد, اما می دانیم که—خوردن مواد غذایی طبیعی می تواند بسیار از بلعیدن مولتی ویتامین دلنشین تر باشد.بر طبق تحقیق بنیاد جورج ماتل جان, (TGMF), بنیادی غیر انتفاعی با هدف, کمک به سلامتی افراد و داشتن جهانی سالمتر, هزاران نوع غذاهای مختلف در جهان وجود دارد که حاوی حداقل چند تا از مواد مغذی مورد نیاز بدن تان است. این غذاهای غنی از مواد مغذی از جمله سالمترین غذاهای دنیا هستند و می توانند بعنوان رژیم غذایی مورد استفاده قرار گیرند.

در کتاب پرفروش The World’s Healthiest Foods, زیست شناس، متخصص تغذیه، و بنیانگذار TGMF, جورج ماتل جان، می گوید سالمترین غذاها در جهان, مواد غذایی طبیعی هستند. این غذاها همچنین طعم بسیار عالی دارند, به سادگی در دسترس هستند, رایجند, و قیمت چندانی هم ندارند. اگر به دنبال تغییر رژیم غذایی تان به غذاهای خوشمزه, طبیعی, سرشار از مواد مغذی هستید, این ۱۰ گروه غذاهای زیر سالم ترین غذاهای دنیا هستند.

  1. سبزیجات
  2. میوه ها
  3. غلات سبوس دار
  4. حبوبات (لوبیا و نخود)
  5. غذاهای دریایی
  6. محصولات لبنی و کم چرب
  7. آجیل و دانه ها
  8. شیرین کننده های طبیعی
  9. گوشت بدون چربی و مرغ
  10. نوشیدنی های سالم

در ادامه برای همه این موارد توضیحی ارائه داده می شود. با ما همراه باشید.

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *