کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

مشاغل صنعت و صنایع ایران
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

ایمیل مارکتینگ راهی برای برقراری ارتباط

منتشره شده در پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
ایمیل مارکتینگ راهی برای برقراری ارتباط
Email marketing is a way to communicate

ایمیل مارکتینگ راهی برای برقراری ارتباط

راه های ارتباطی برای تبلیغات در دنیای بازاریابی گسترده ست و امروز میخوایم در مورد یکی از اونها به نام ایمیل مارکتینگ راهی برای برقراری ارتباط صحبت کنیم . همه این راه های ارتباطی مزایا و معایب خاص خودشون را دارن و در بحث و مقاله امروز میخوایم در مورد اینکه اصلا ایمیل مارکتینگ چیه و معایب و مزایای اینکار چیه براتون بگیم.اگه در این زمینه فعالیت کردین و یا اطلاعاتی دارین برامون به اشتراک بزارین.

بزارین اول بحث براتون بگیم اصلا ایمیل مارکتینگ چی هست . در این دوره و زمانه کمتر کسی هست که ایمیل نداشته باشه.ساختن یه ایمیل هیچ خرجی نداره و خیلی هم راحت و مقرونبه صرفه و به راحتی با ساخت یه ایمیل میتونین کسب و کارتون را تبلیغ کنین بدون اینکه بخواین هزینه زیادی پرداخت کنین. تعریفی که میشه برای ایمیل مارکتینگ کرد اینه :

(با استفاده از ایمیل به مخاطبینتون پیامک بدین و جذب مشتری کنین و روابطتون را با مشتریهای قدیمیتون حفظ کنین.)

برای متن پیام میتونین از هر محتوایی که درزمینه کسب و کارتون مثل تخفیفات جدیدی که گذاشتین ویا برنامه هایی که دارین برای رونق کاریتون استفاده کنین.ایمیل امکانات زیادی را دراختیار شما میزاره تا با اون امکانات بتونین کارتون را تبلیغ و معرفی کنین.

اولین دفعه حدود ۴۱ سال پیش بود که یه ایمیل را به صورت انبوه برای ۴۰۰ نفر از مشتری ها ارسال کردن و منجر به فروش گسترده و زیادی شد و بعد با فراگیر شدن اینترنت و دسترسی پیدا کردن مردم به اینترنت ، زندگی و کسب و کار تغییر پیدا کرد.اولین سرویس ایمیلی که تحت وب کار میکرد Hotmail بود.

ایمیل مارکتیک مزایایی داره که عبارتند از :

  1. یکی از دغدغه هایی که کسب و کارهای مختلف دارن اینه که نمیدونن اگر هزینه ایی را برای تبلیغات پرداخت کردن میتونن نتیجه خوبی بگیرن و هزینشون برگشت داده میشه یا نه.باید بهتون بگم با خیال راحت بحث تبلیغات کاریتون را به کسی که در زمینه ایمیل مارکتینگ و امور تبلیغاتی تجربه داره بسپارین و مطمئن باشین اگر دقیق و حرفه ایی ارسال بشه نتیجه خبی میتونین بگیرین.
  2. وقتی از ایمیل مارکتنگ برای تبلیغات کارتون استفاده میکنین میتونین به عینه ببینین که به سرعت نتیجه میگیرین و به سراغ شما میان و یا باهاتون تماس میگیرن ودر مورد کارتون سوال میکنن.
  3. ایمیل مارکتینگ راه مناسب و ارزان و راحتی برای تبلیغات.
  4. میتونین ارسال ایمیل را خودتون انتخاب کنین که به چه کسی چه پیام تبلیغاتی ارسال بشه و در کل ایمیل هاتون را دسته بندی کنین.
  5. وقتی ایمیل را ارسال میکنین میتونین از روی ایمیل متوجه بشین که کشتریهاتون از چه متنهای خوششون میاد و ایمیل های شما چه بازخوردی داره
  6. بازاریابی با ایمیل و یا همون ایمیل مارکتینگ خیلی راحت و با یه آموزش کوچیک همه میتونن انجامش بدن و نیازیم نیست تیم بزرگی داشته باشین.
  7. با ایمیل مارکتینگ به راحتی و اسونی میتونین پیامتون را انتقال بدین.

از مزایای این راه تبلیغاتی براتون گفتیم حالا از معایب اینکار هم براتون بگیم تا با سنجیدن دقیق همه جواب از این روش بهتر بتونین تصمیم بگیرین و برای تبلیغاتتون ازش استفاده کنین.معایب اینکار عبارتند از :

  1. درست انتخاب کردن مخاطب خیلی مهم چون ممکن پیامتون در اسپم قرار بگیره و یا به دست مخاطبتون نرسه.
  2. استفاده کردناز سیستم های ارسال ایمل گاهی باعث میشه پیام به دست مخاطب نرسه .از کلماتی مثل تخفیف و رایگان و اینها استفاده نکنین.
  3. طراحی یه ایمیل باید جذاب و حرفه ایی باشه .
مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *