یک مدیر حرفه ایی شوید
منتشره شده در چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
یک مدیر حرفه ایی شوید
ممکن مدیر یه فروشگاه ، شرکت یا هر جای دیگه باشین و به تازگی با مشکلاتی روبه رو شدین و کارهاتون درست پیش نمیره و این باعث کلافگی و بی حوصلگی شما شده باشه و دیگه لون ارتباط خوبی که با کارمنداتون داشتین ، نداشته باشین. امروز میخوایم بهتون بگیم چطوری یک مدیر حرفه ایی شوید با ما همراه باشین.
- سازش داشته باشین : به عنوان یه مدیر باید بدونین با هر کدوم از کارمنداتون چطوری رفتار کنین که کارمندتون به راحتی بتونه با شما همراه بشه و حرفای شما را بفهمه.وقتی به زبان هر فردی صحبت کنین ارتباط خوبی میتونین با ادمها برقرار کنین.
- تمرکز کنین روی ارتباطتون : روش ارتباط برقرار کردن شما با کارمنداتون میتونه شما را به سمت موفقیت یا شکست ببره. پس جوری ارتباط برقرار کنین که بهترین نتیجه را بتونین بگیرین و موفقیت را بدست بیارین.اینکار را هم توی صحبتهای حضوریتون رعایت کنین و هم توی صحبتای تلفنیتون.
- هدف گروهی تعیین کنین : هدف کاری که مشخص میکنین جوری باشه که همه اعضا تیمتون با هم کار کنن اینجوری همبستگی و همدلی بین کارمنداتون بیشتر میشه و بهتر میتونین اونا را دور هم جمع کنین و ارتباط بهتری با هم داشته باشین.
- پاداش بدین : اگه یکی از کارمنداتون کاری را انجام داد که هیچکس نتونسته بود انجامش بده تشویقش کنین و بهش پاداش بدین اینجوری به همه کارمنداتون میفهمونین انجام کارای سخت پاداش داره و اونها را ترغیب میکنین بهتر کار کنن.
- الگو باشین : شما یه مدیر هستین و باید رفتارتون ، کردارتون ، برخوردتون و همه چیزتون یه الگو خوب باشه برای کارمنداتون .
- همه کارمنداتون را به یه چشم نبینین : افرادی که تییم شما را تشکیل دادن هر کدومشون یه شخصیت ، یه ضعف ، یه خوبی و … مخصوص خودشون دارن.فکر نکنین اگه یکی از اعضا تیمتون سریع کارهاشو انجام میده بقیه هم باید همینجور باشن.شما به عنوان یه مدید باید با هر کدوم از اعضا تیمتون براساس تواناییهاشون حرف بزنین و راهنماییشون کنین.
شما چه سیاستهای رفتاری را با اعضا تیمتون دارین؟ از تجربیاتتون برای ما بگین.