کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت و صنایع
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

نقش پیگیری در بازاریابی

منتشره شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

نقش پیگیری در بازاریابی

بگذارید از شما سوالی بپرسم که در نگاه اول کمی عجیب به نظر می‌رسد. آیا مشتریانتان یا مشتریانی که در گذشته به خرید کالاهای شما علاقه‌مند بوده‌اند برای شما مهم هستند؟ هیچ شکی نیست که مشتریان برای کسب‌وکار شما بسیار مهم هستند. در حقیقت، هر کسب‌وکاری بدون حضور مشتریان، از بین خواهد رفت. آن‌ها عامل حیاتی هر کسب‌وکار هستند.
یکی از عوامل موفقیت در بازاریابی وبه خصوص بازاریابی صنعتی پیگیری خوب و مداوم است بطوری که میتوان مهمترین بخش در بازاریابی را پیگیری نامید.

پیگیری مشتریان بسیاری از تلاشهای بازاریابی را به نتیجه میرساند برای مثال اگر شما بازاریاب هسید و مشریانی داشته که در لحظه اول از شما خرید نمی کنند یا شما خدماتی را ارئه مدهید که مشتریان در حال حاضراحتیاج به چنین خدماتی ندارند با پیگیری میتوانید آنها را به مشتریان جدید خود مبدل کنید پس نباید این تفکر ایجاد شود که مشریانی که در لحظه اول از شما خرید میکنند مشتری واقعی هستند باید چنین فکر کنید با پیگیری زیاد میتواند مشریان بالفعلی داشته باشید هرگز از نه شنیدن نهراسید با پیگیری مداوم میتوانید مشریان بسیاری بدست آورید.

نقش پیگیری در بازاریابی
نقش پیگیری در بازاریابی

تمام تمرکز خود را بایستی روی پیگیری متمرکز کنید ما این کار را بارها امتحان کرده ایم و نتایج آن را به وضوح دیده ایم پس پیگیر باشید تا به نتایج ایده آل خود دست یابید

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

sixty six ÷ = eleven
Powered by MathCaptcha