کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

مشاغل صنعت و صنایع ایران
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

۷ راهکار که اعتبار آنلاین کسب و کار

منتشره شده در چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸

۷ راهکار که اعتبار آنلاین کسب و کار

اندازه و وسعت کسب و کارتون هرچقدرم باشه شما نیازدارین که اعتبار کارتون را توی دنیای مجازی زیاد کنین تا مردم هر روز از کارتون بیشتر استقبال کنن و خدمات و کالاهاتون را بیشتر بشناسن و شهرت کارتون هر روز بیشتر بشه .۷ تا راهکار بهتون میگیم که برای اینکار به دردتون میخوره.با ما همراه باشین.

  1. قبل از اینکه وارد بازار کسب و کار شوید در فضای مجازی حضور آنلاین داشته باشین:اینکه آنلاین باشین همیشه برا برندسازی شغلتون و معرفی کارتون خیلی مهم.توی فضای مجازی همیشه باشین و اسم خودتون و کارتون را معروف کنین.با کاربراتون ارتباط داشته باشین و قبل اینکه خدمت یا کالایی را ارائه بدید کارتون را تبلیغ کنین.
  2. با کاربران رسانه های اجتماعی مدام ارتباط داشته باشین: توی بازار این روزا بهترین و راحت ترین راه برا موفقیت اینه که با کاربراتون در ارتباتط باشین.مطالب و محتوایی کهمیخوان را براشون بزارین و چیزایی که دوست ندارن را حذف کنین.
  3. با بداخلاقی‌های فضای مجازی معقولانه و صبورانه برخورد کنید: اینکه بعضیا توی فضا مجازی دوستون نداشته باشن موضوع طبیعی ولی این مهم که شما چطوری جوابشون را میدید آیا عین خودشون با زشتی حرف میزنین یا با لحن و کلام قشنگ؟شما باید همیشه یادتون به شهرت و اعتبار کاریتون باشه و همیشه باید بهترین رفتارو داشته باشین تا یتونین بهترین مشتریا را برا خودتون داشته باشین.
  4. از بازخوردها به شدت استقبال کنین و بخواهین تجربیات شان رادر اختیارتان بگذارن: دونستن نظر ، علاقه مندیا، ضعفا و مشکلاتی که کاربرا باهاشون برخورد کردن میتونه به شما کمک کنه تا توی بهتر شدن و تقویت محصولاتتون تلاش کنین.نظر مشتریای راضی از کارتون را همیشه الگو کارتون بزارید.
  5. به درستی خودتان را به کاربران آنلاین معرفی کنین: اینکه هر روز یه کار و موضوع جدید داشته باشین و کاربراتون گیج بشن که کار شما چیه اصلا قشنگ نیست و براتون هیچ اعتباری نداره.مسیر کاریتون را بدونین چیه و چیکار میخواین بکنین و چه تاثیری میخواین داشته باشین.پس اولین قدم برا شناسوندن خودتون به بقیه اینه که بدونین خودتونا چطوری به بقیه بشناسونین.
  6. از تمام اتفاقات فضای مجازی که به شهرت و اعتبار آنلاین شما ضربه می‌زنه باخبر باشین: همیشه اسم و شهرتتون را سرچ کنین و ببینین بقیه چی میگن درموردتون.مبادا یه مشتری ناراضی یه جایی توی فضای مجازی ازتون بد گفته و شما ندونستین تا از خودتون دفاع کنین.
  7. اجازه ندین رقیبتون هم بازار کسب و کار را از شما بگیره و هم به اعتبار آنلاینتون ضربه بزنه: دنیای اینترنت خیلی بزرگ و همجور نامردی و رفتار بد میشه توش انجام داد مراقب رقیبتون باشین یهو توی فضای مجازی جای شما را نگیره و مراقب باشین اسم و برند شما را خراب نکنن.هیچوقت رقیبتون را حتی اگه کوچیکه دست کم نگیرین.
مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *