کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

گوشی انعطاف پذیر موتورولا

منتشره شده در دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

گوشی انعطاف پذیر موتورولا

گویا موتورولا نیز می خواهد وارد روند تولید گوشی های انعطاف پذیر شود. این کمپانی اخیرا حق اختراع مربوط به یک گوشی هوشمند را ثبت کرده است که می تواند به یک تبلت تبدیل شود. این گوشی تقریبا شبیه پنتنت های گوشی های انعطاف پذیر کمپانی های دیگر می باشد. این اختراع در سال ۲۰۱۶ ثبت شده است و در ماه مارس به عنوان SlashGear مشخص شده است.

چیزی که پنتنت این گوشی هوشمند انعطاف پذیر موتورولا را از سایر پنتنت های اینچنینی کمپانی های دیگر متمایز می کند، طراحی قاب روی آن می باشد. این قاب با سه هدف طراحی شده است: اول اینکه از روی صفحه نمایش محافظت می کند، دوم به عنوان یک پایه برای گوشی در نظر گرفته می شود و سوم اینکه امکان شارژ بی سیم را فراهم می کند.

همانطور که گفته شد این گوشی هوشمند می تواند به یک تبلت تبدیل شود. بر خلاف سایر مدلهای قابل انعطاف، صفحه نمایش این گوشی به سمت بیرون می باشد بنابراین می تواند وقتی تبدیل به یک تبلت می شود به طور کامل سطح صافی را در اختیار شما بگذارد. اما از آنجایی که این یک اختراع است، ما نمی دانیم که آیا موتورولا واقعا این ایده را می تواند به عنوان یک محصول واقعی به بازار عرضه کند.

 

منبع : نت نوشت

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *