کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت و صنایع
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

مچ بند شیائومی ردیاب تناسب اندام!

منتشره شده در پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷

مچ بند شیائومی ردیاب تناسب اندام!

مچ بند هوشمند، ردیاب تناسب اندام یا ساعت هوشمند؟ بهترین همراه روزمره برای کاربران گوشی های هوشمند چیست؟ ماه گذشته شیائومی از مچ بند جدید خود تحت عنوان Mi Band 3 رونمایی کرد و با عرضه آن به بازار چین با استقبال بی نظیر کاربران مواجه گردید. از آنجا که این مچ بند ویژگی های کافی برای رفع نیازهای شما را دارد، امروز در صنعت قصد داریم به شرح ویژگی های آن بپردازیم و مزایا و معایب آن را بیان کنیم. در ادامه با بررسی Mi Band 3 ما را همراهی کنید.

مزایا Mi Band 3

  • نسبت به قیمت و عملکرد فوق العاده
  • طراحی ساده
  • سنسور پالس
  • ضد آب تا عمق ۵۰ متری
  • صفحه نمایش لمسی با عملکرد لمسی

معایب Mi Band 3

  • مانیتور سنجش و ضربان قلب خیلی دقیق نیست
  • رابط کاربری چینی است
  • روشنایی دیافراگم قابل تنظیم نیست

صفحه نمایش بزرگتر در طراحی قدیمی

اکثر مردم شیائومی را به عنوان تولید کننده گوشی های هوشمند می شناسند. بعد از اینکه شیائومی با Mi Band 2 توانست به فروش خوبی دست پیدا کند. هم اکنون بسیاری از مردم آن را به عنوان تولیدکننده ردیاب تناسب اندام نیز می شناسند. سری های Mi Band به دلیل قیمت های خوب و بی نظیر و ارائه قابلیت هایی که واقعا مورد نیاز کاربر است فروش خوبی داشته اند. حتی در نسل چهارم و چهار سال پس از Mi Band 1، هنوز Mi Band 3 تمام وعده های پیشینیان را حفظ کرده است.

خواندن صفحه نمایش در نور مستقیم خورشید کمی دشوار می باشد.

مچ بند شیائومی ردیاب تناسب اندام!

طرح مچ بند جدید شیائومی تغییری نکرده است و مثل مدل های قبلی شامل دو بخش ردیاب و بند می باشد. صفحه نمایش ۰٫۷۸ اینچ تقریبا دو برابر اندازه Mi Band 2 است و دارای وضوح ۱۲۸ × ۸۰ پیکسل است و هنوز یک پانل OLED تک رنگ است. Mi Band 3 داری نمایشگر لمسی می باشد و با نگه داشتن انگشت خود روی صفحه نمایش و کشیدن به بالا یا پایین، می توانید وظایف مختلفی را برای آن تعریف کنید. با بررسی Mi Band 3 متوجه شدیم رابط کاربری هنوز به زبان چینی است و گفته می شود عرضه سیستم عامل بین المللی برای آن مدتی طول خواهد کشید.

کشیدن صفحه به صورت عمودی و افقی

در Mi Band 3، شما می توانید آیتم های منو را به انتخاب خود سفارشی کنید. توابع قابل کنترل عبارتند از: نمایش قدم ها، مسافت، کالری سوزانده شده، ضربان قلب از طریق یک سنسور نوری، پیش بینی آب و هوا، اطلاعیه ها و موارد دیگر می باشد.

مقاومت در برابر آب ۵ ATM است که تقریبا ۵۰ متر عمق غواصی برای این ردیاب تناسب اندام با این قیمت شگفت انگیز در نظر گرفته شده است. البته سامسونگ Gear Fit2 Pro و Gear Sport نیز می توانند در این عمق مقاومت کنند، اما قیمت آن ها بیش از ۱۴۰ و ۲۰۰ دلار است.

مچ بند شیائومی ردیاب تناسب اندام!

متاسفانه باید بگوییم اگر فکر می کنید که گام شمار تا قدم آخر دقیق کار می کند و یا اینکه حسگر نوری ضربان قلب می تواند جایگزین مانیتور ضربان قلب واقعی باشد، اشتباه می کنید. هر دو این ویژگی ها در ردیاب های تناسب اندام تنها مقادیر تقریبی به شما ارائه می دهند. اما حداقل اینکه یک گام شمار نادرست نیز می تواند باعث تشویق شما برای ادامه حرکت شود.

انجام تنظیمات از طریق اپ

شما می توانید Mi Band 3 را خیلی سریع راه اندازی کنید، اگر چه کتابچه راهنمای آن فقط به زبان چینی موجود است، اما اپ Mi Fit به زبان انگلیسی ترجمه شده است، این همان اپی است که در Mi Band 2 ، Mi Band 1 و Mi Band 1s kdc نیز استفاده می گردد.

اگر قبلا از اپ Mi Fit استفاده می کردید، فقط باید آن را به Mi Band 3 وصل کنید.

مچ بند شیائومی ردیاب تناسب اندام!

به لطف بلوتوث ۴٫۲ LE، انتقال داده به اپ سریعتر و پایدارتر از پیشینیان آن می باشد. علاوه بر توابع ردیابی که قبلا ذکر شد و انتقال نوتیفیکیشن ها، این اپ همچنین می تواند جهت تنظیم بند برای ویبره در تماس های دریافتی استفاده شود. هنگام دریافت تماس، این مچ بند می تواند برای بی صدا کردن گوشی هوشمند یا حتی رد تماس استفاده شود. البته همچنین با بررسی Mi Band 3 متوجه شدیم این مچ بند می تواند به عنوان یک دستگاه SmartLock عمل کند که گوشی هوشمند را تا زمانی که Band 3 در نزدیکی است، قفل نگه دارد.

طول عمر خوب باتری

باتری ۱۱۰ میلی آمپری مچ بند جدید شیائومی طول عمر ۲۰ روزه را برای کاربر خود مهیا می کند. البته این در صورتی امکان پذیر است که استفاده از توابع به مینیمم رسانده شود. اگر از این مچ بند برای دریافت نوتیفیکیشن های گوشی، ساعت و گام شمار استفاده کنید، باید آن را یک بار در هفته شارژ کنید.

نتیجه نهایی بررسی Mi Band 3

آیا واقعا به این گجت نیاز دارید؟ باید بگوییم Mi Band 3 برای ورزشکارانی که به یک ردیاب و همچنین یک GPS و حافظه داخلی برای MP3 ها نیاز دارند، مناسب نمی باشد. اما اگر شما نیاز به یک مچ بند ساده دارید که استفاده آسان با عمر باتری طولانی داشته باشد و همچنین بتوانید در کنار گوشی هوشمند خود استفاده کنید، می توانید آن را خریداری کنید. اما اگر هم اکنون Mi Band 2 را دارید، واقعا ارزش ارتقا ندارد. بهتر است بدانید این مچ بند جدید در حال حاضر فقط در چین در دسترس می باشد و شما می توانید این ردیاب تناسب اندام را در این کشور معادل ۲۶ دلار خریداری کنید. اگر می خواهید آن را در جای دیگری خریداری کنید، باید از طریق یک وارد کننده اقدام کنید. قیمت واردکنندگان معمولا متغیر است، اما شما می توانید آن را در eBay کمتر از ۴۰ دلار خریداری کنید. البته اگر پس از بررسی Mi Band 3 تصمیم به خرید آن گرفتید بهتر است مدت کمی صبر کنید، زیرا تجربه نشان می دهد که با گذشت زمان کمی، قیمت آن پایین خواهد آمد.

 

منبع : نت نوشت

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *