کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

معرفی نسخه جدید کروم بوک پرو

منتشره شده در پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷

معرفی نسخه جدید کروم بوک پرو

سامسونگ نسخه جدید کروم بوک پرو را با نور پس زمینه در صفحه کلید معرفی کرد.

سال گذشته شاهد عرضه لپ تاپ کروم بوک پرو از طرف کمپانی سامسونگ بودیم. لپ تاپی که با قیمت ۵۰۰ دلار روانه بازار گردید و همه تصور می کردند که این مبلغ برای چنین لپ تاپی کمی زیاد باشد ولی از آنجا که کروم بوک پرو به خوبی کار کرده است و خوش درخشیده است، همچنان یکی از بهترین دستگاه های کروم بوک است که می توانید خریداری کنید.

طی هفته گذشته سامسونگ نسخه جدیدی از لپ تاپ کروم‌بوک پرو خود را تحت عنوان “Chromebook Pro with a backlit keyboard” در وبسایت رسمی این کمپانی به نمایش گذاشته است. مشخصات کروم بوک پرو جدید نسبت به نسخه قبلی خود که سال گذشته وارد بازار گردید تغییری آنچنانی نکرده است و فقط به صفحه کلید آن نور پس زمینه اضافه شده است.
کروم بوک پرو سامسونگ مجهز به کیبورد بک لایت می گردد کروم بوک پرو سامسونگ مجهز به کیبورد بک لایت می گردد

در واقع کروم بوک پرو جدید با همان مشخصات قبلی، یعنی صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچ ۲۴۰۰* ۱۶۰۰، نسبت تصویر ۳: ۲، یک قلم داخلی و لولای ۳۶۰ درجه ای است که اجازه می دهد طراحی آن ۲ در ۱ گردد، در حال حاضر در وبسایت سامسونگ موجود و قابل عرضه می باشد. پردازنده اینتل Core m3 و ۴ گیگابایت رم از کروم بوک پرو پشتیبانی می کنند و حتی در زمان باز بودن چند تب کروم بدون هیچ مشکلی کار می کند.

جک هدفون و کارت حافظه microSD در سمت چپ قرار دارد، در هر دو طرف یک پورت USB Type-C وجود دارد. در سمت راست دکمه ی پاور، دکمه ی صدا و جایگاهی برای استایلوس قرار دارد. این قلم از سری S-Pen موبایل گلکسی نوت نیست، با این وجود ویژگی های تکنولوژی رزونانس الکترومغناطیسی (EMR) را دارد و البته وجود آن به قابلیت های کروم بوک پرو افزوده می شود.
در مجموع، کروم بوک پرو با نور پس زمینه در صفحه کلید خود می تواند با بهترین دستگاه های کروم بوک رقابت داشته باشد. تنها مسئله قیمت ۶۰۰ دلار آن می باشد که برای لپ تاپ های پایین رده ویندوز کمی بالا است.

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *