کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت و صنایع
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

خواص روغن کانولا برای مو

منتشره شده در دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸

خواص روغن کانولا برای مو

روغن گرفته شده از دانه‌های کانولا برای مو مفید هستند. درمان مو با روغن گرم یک درمان عالی برای موهای خشک، آسیب‌دیده، فر و دوشاخه شده است. روغن کانولا ارزان است و اثر درمانی فوق‌العاده‌ای برای موهای ضعیف و آسیب‌دیده دارد. این روغن به‌عنوان پایه درمان‌های خانگی موی کدر است زیرا پوششی روی مو تشکیل می‌دهد که دربرابر آلودگی‌ها و آسیب‌های خورشیدی از مو مراقبت می‌کند.برای رها شدن از شر موهای وز، چند قاشق چایخوری را در یک لیوان آب ولرم مخلوط کنید و این محلول را در یک بطری اسپری بریزید.

  • خلاص شدن از شر شوره

یک درمان مؤثر برای درمان شوره سر این است که حدودا ۱۰ قاشق چایخوری روغن کانولا را با ۳ قاشق چایخوری روغن درخت چای ترکیب کنید. این مخلوط را گرم کنید و به پوست سر بمالید. این ترکیب روغنی را به آرامی به مدت ۱۰ دقیقه بر ریشه موهای‌تان ماساژ دهید. بعد از ۳۰ دقیقه موهای‌تان را با آب گرم و یک شامپوی ملایم بشویید.

  • جلوگیری از ریزش مو

برای جلوگیری از ریزش مو و تسریع رشد مو – روغن کانولا، روغن زیتون و روغن بادام را در مقادیر مساوی با هم مخلوط کنید و چند قطره روغن اسطوخودوس به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید روغن رزماری نیز به آن اضافه کنید. موهای‌تان را با این ترکیب ماساژ دهید و پس از گذشت ۲۰ دقیقه با آب گرم و یک شامپوی ملایم بشویید.

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *