کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

مشاغل صنعت و صنایع ایران
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

جدیدترین محصول BMW

منتشره شده در یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

جدیدترین محصول BMW

همین سه‌شنبه‌ی اخیر، از BMW M5 2019 رونمایی شد. این سوپر سدان، که البته بسیار بهتر از قبل شده است، از یک پیشرانه‌ی V8 4.4 لیتری توربوشارژ با قدرت ۶۱۷ اسب بخار بهره مند می‌باشد. بد نیست بدانید که این پیشرانه قوی‌ترین پیشرانه‌ای ست که تا کنون در M5 مورد استفاده قرار گرفته.

جدیدترین محصول BMW

BMW M5 2019

قدرت پیشرانه BMW M5 2019 از طریق یک گیرباکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. جالب آن که، چنان‌که خود BMW می‌گوید، این سوپر سدان می‌تواند از سرعت صفر تا ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلومتر بر ساعت) را فقط در ۳٫۱ ثانیه طی کند. این رقم، رقمی فوق‌العاده برای یک سدان است. جالب‌تر آن که از حالت ایستا تا سرعت ۱۲۴ مایل بر ساعت (۲۰۰ کیلومتر بر ساعت) این سدان خارق‌العاده، صرفاً ۱۰٫۸ ثانیه به طول می‌انجامد.

فارغ از این موارد، این سدان اسپرت از یک سیستم اگزوز بهبود یافته، ارتفاع سواری کم‌تر، چرخ‌های آلیاژی سبک و ترمزهای سرامیک کربنی انتخابی برخوردار می‌باشد.

البته قرار است از برخی ویژگی‌های منحصر به فرد در قسمت طراحی این خودرو استفاده شود. مثلاً قرار است از رنگ مشکی بسیار براق برای دستگیره‌های در استفاده گردد و یا آن که لوگوی BMW M بر روی کمربند ایمنی یا حصیرهای کف خودرو درج شود.

جدیدترین محصول BMW

BMW M5 2019

در آخر گفتنی است که BMW M5 2019 قرار است در جولای امسال، حدود یک ماه دیگر، با قیمت پایه‌ی ۱۱۰ هزار و ۹۹۵ دلار روانه‌ی بازار شود. احتمالاً به خاطر دارید که BMW M5 2018 با قیمت پایه‌ی ۱۰۲ هزار و ۶۰۰ دلار روانه‌ی بازار شد!

 

منبع : نت نوشت

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *