کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

مشاغل صنعت و صنایع ایران
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

تکنولوژی آیفون های آینده

منتشره شده در دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

تکنولوژی آیفون های آینده

آیفون های آینده صفحه نمایش منحنی و کنترل بدون لمس خواهند داشت!

به گفته بلومبرگ، اپل در حال حاضز روی حرکات جدید iOS، کنترل حرکات بدون لمس و صفحه نمایش منحنی آیفون برای استفاده در نسخه های بعدی این دستگاه کار می کند. کنترل حرکات بدون لمس به کاربر این اجازه را می دهد بدون نیاز به ضربه زدن به صفحه نمایش آیفون و تنها با نزدیک کردن انگشت به آن، برخی از کارهای خود را انجام دهند. البته هنوز مشخص نیست که چگونه این ژست های حرکتی جدید به iOS ادغام خواهند شد.

بلومبرگ همچنین گزارشی منتشر کرده است که اپل در حال تست صفحه نمایشگری است که به مقدار بسیار اندک از بالا به پایین به سمت داخل انحنا دارد. این در حالی است که پرچم دارهای جدید سامسونگ فقط در قسمت لبه گوشی دارای انحنا می باشد. این تکنولوژی جدید می تواند در آینده ای نزدیک اپل را از بازار شلوغ گوشی های هوشمند متمایز کند.

گزارش های اپل نشان می دهد که کنترل حرکات بدون لمس و تکنولوژی صفحه نمایش ممکن است حداقل دو سال به طول انجامد و هنوز مشخص نیست که آیا اپل در واقع این قابلیت های را به بازار عرضه خواهد کرد یا خیر.

به گفته بلومبرگ همچنین اپل تصمیم دارد فناوری صفحه نمایش OLED روی آیفون X در یک مدل ۶٫۵ اینچی بزرگتر در اواخر امسال گسترش دهد.

گزارش شده است که اپل سه مدل جدید آیفون در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد. یک آیفون، احتمالا یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی مانند آیفون X دارد، در حالی که یکی دیگر از صفحه نمایش های بزرگتر ۶٫۵ اینچی بهره می برد. تمام مدل های جدید آیفون شامل صفحه نمایش اج و یک بریدگی در بالای صفحه نمایش مانند آیفون X 2017 می باشند.

 

منبع : نت نوشت

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *