کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

بازاریابی و تبلیغات موثر

منتشره شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

بازاریابی و تبلیغات موثر

با سلام و احترام خدمت کاربران محترم.

ممنونیم که همراه ما هستید و با نظرات خودتون ما را در هرچه بهتر شدن کیفت سایت کمک می کنید. در ادامه مطلبی سودمند در زمینه بازاریابی و تبلیغات موثر براتون گذاشتم ک امیدوارم مفید فابده باشه براتون و باز هم با نظراتتون به ما کمک کنید.

در بسیاری از موارد در تبلیغات و بازاریابی شرکت های صنعتی دیده می شود که افراد درجذب مشتریان پس از آغاز این پروسه خوب عمل کرده و مشتریان زیادی جذب خواهند شد اما پس ازمدتی این مشریان به حال خود رها شده و با شما همکاری نکرده و به فعالیت با شرکت های دیگر می پردازند. در بازاریابی و تبلیغات حفظ مشریانی که شما با صرف انرژی , زمان , و منابع مالی بدست آورده اید بسیار حائز اهمیت می باشد بطوری که بایستی بیشتر برنامه های شما برای تبدیل این مشریان به مشتریان دائمی باشد . و کار شما در این زمینه زمانی به نتیجه می رسد که مشریان دائمی زیادی داشته باشید.

بازاریابی و تبلیغات موثر
بازاریابی و تبلیغات موثر

اگر در ارائه خدمات و محصولات طبق سلایق و نیازهای مشتریان خود عمل کنید می توانید مشتریان دائمی زیادی را جذب کنید . مابراین باوریم که مشتری در بار اول آمده که مطمئن شود شما همان شرکتی هستید که می تواند نیازهای آنان را برآورده سازد و در موارد بعدی که به شما مراجعه می کند به شمااطمینان پیدا کرده که به سراغ شما آمده است. پس در حفظ مشریان کنونی کوشا باشید.

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *