کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

بازاریابی و تبلیغات خدمات از طریق اینترنت

منتشره شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

بازاریابی و تبلیغات خدمات از طریق اینترنت

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت کاربران وبسایت تخصصی صنعت امروز با شما هستیم با مطلبی متفاوت و مطلبی که شاید تا به حال نخونده باشید تحت عنوان بازاریابی صنعتی. امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشه و بتونید به خوبی از اون استفاده کنید.

راستی دست اخر در پایان همین مطلب نظر خودتون هم ثبت کنید. تا با نظرات سازنده خودتون در هر چه بهتر شدن سایت به ما کمک کنید.

آمار ها نشان می دهد استفاده افراد از اینترنت و فضاهای مجازی رو به افزایش بوده و بسیاری از مشتریان خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند و یا برای پیدا کردن محصولات خود از این طریق عمل می کنند به طوری که براین اساس فقط در زمینه خرده فروشی در سال ۲۰۱۱ میزان خرده فروشی اینترنتی به ۶۸۱ میلیارد دلار رسید و پیش‌بینی می‌شود در پایان سال‌جاری میلادی مرز ۱۰۰۰ میلیارد دلار را پشت سر بگذارد. هر ایرانی روزانه به طور میانگین ۵ بار در گوگل جستجو می‌کند در این بررسی ها مشخص شده که ۴۰ درصد کلیک کاربران ایرانی روی لینک های تبلیغاتی ظاهر شده در نتایج جستجو است.

بازاریابی و تبلیغات
بازاریابی و تبلیغات

همچنین آمارهای جهانی نشان می دهد که ۷۰ درصد بازدیدکنندگان موتورهای جستجو معمولا با وجودی که هر چند میلیون صفحه از یک جستجو به آنها پیشنهاد داده شود تنها همان ۷ گزینه ابتدای صفحه نخست را انتخاب می کنند و ۳۰ درصد کاربران نیز حداکثر تا دو صفحه بعد را انتخاب خواهند کرد با این وجود ما با بررسی بسیاری ازکسب و کارها متوجه شدیم که افراد بسیاری کسب و کار خود را سالهای سال ،ادامه می دهند اما در رابطه با جذب مشتری و در یافت سهم خود از بازار تجارت الکترونیک بی بهره اند.

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید باید برای دریافت سهم خود از این بازار تلاش کرده ودر مرحله اول به ایجاد یک وب سایت مناسب مربوط به شغل خود مبادرت ورزید و پس از آن بایستی سایت خود را طبق موتورهای جستجو بهینه سازی کنید تا بتوانید عملکرد مناسبی در این راستا داشته باشید.

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *