کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

مشاغل صنعت و صنایع ایران
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

۱۰ راه خلاقانه برای جذب مشتریان جدید

منتشره شده در یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸

۱۰ راه خلاقانه برای جذب مشتریان جدید

جذب مشتری جدید یعنی درآمد فروش بیشتر و این موضوعا همه میدونن.برا اینکه کسب و کارتون رونق و قدرت بگیره باید مشتری پایدار داشته باشین.اینکه کارتون آنلاین یا معمولی مهم نیس ، مهم اینه که باید همیشه مشتری جدید جذب کنید.جذب مشتری جدید یهچالشی که همه کسب و کارها کوچیک دارن .برا اینکه کارتون رونق بگیره ۱۰ تا روش خلاق هست که میتونید ازشون استفاده کنید تا مشتری جدید جذب کنید.

  1. مخاطب دقیقتون را بشناسین: اینکار مهمترین کاریه که باید درست انجامش بدید.روش درستی برا تحقیق توی بازار انتخاب کنین.ببینین محصولات و خدماتتون بیشتر براچه کسانی و گروهایی مناسب.برای مردا خوبه یا برا زنان.یه لیست بزرگ ودقیق از مشتری هدفتون درست کنید.
  2. ببینین دقیقا مخاطبینتون را کجا میتونید پیدا کنین: جاهایی که میتونین مخاطبینتون را پیدا کنید ، بشناسین مثل شبکه ها اجتماعی ، انجمن اینترنتی بحث و گفتگو آفلاین یا ایمیلی.این مرحلم خیلی اساسی و مهم.
  3. بدونید دقیقا مشتریتون چی میخواد: اینکه چی میخوایم و اینکه میگیم چی میخوایم با هم یکی نیس.محصول یا کاری خوبه که چیزی را به آدما بده که واقعا میخوان و حاضرا براش پول بدن.
  4. خودتون را به عنوان راه حل مشکل مشتری معرفی کنین: نظرات مفید و درستی را به مشتری بدید.به اندازه مناسب بهشون اطلاعات بدیدتا با اعتماد ازتون محصول بخرن.باید بتونین کسانی که پیگیرتونن را به مشتری تبدیل کنید که پول خرج میکنه.
  5. وب سایتتون را مدام به جدیدش کنین: موتورهای جستجو ، وبسایتایی را بیشتر قبول میکنن که مطالبشون جدید باشه.از هاست ، میزبان وب درست و سامانه مدیریت محتوای درست استفاده کنین که بتونین باهاش راحت و مدام سایتتون را جدید کنید.جدید کردن مرتب سایت یک روش درست و مهم برای مشتری آنلاین است.خیلی از سایتا از وردپرس استفاده میکنن که راحت میتونن باهاش سایتشون را جدید کنن.
  6. یه وبلاگ قوی داشته باشین: هم ساید داشته باشین و هم وبلاگ.این خیلی مهم.ابزار و روشهای زیادی توی اینترنت برا اینکار هست.فکرای خوبتون را درباره موضوعات خوب و جالب توی وبلاگتون بنویسین.وبلاگتون باید عین یه سایت حرفه ایی طراحی شده باشه تا جلب توجه کنه.
  7. پیشنهادات خوب و جالب بدید: بیشتر آدما دلشون میخواد چیزی بخرن ولی نمیخوان فروخته بشن.معمولا پیشنهادای جذاب باعث میشه مشتری فکر کنه به خرید دعوتش کردین و فکر نکنه گول حرفای شما را خورده.محصول یا خدمت رایگان یا تخفیف داری را پیشنهاد بدین که هم ارزش قابل فهم بالایی برا مشتری داره و هم قیمت خریدش برا شما کم باشه.
  8. تلاش کنید به مشتری پاسخ دقیق بدین: تا جایی که میتونید نظرتون را به فواید خرید مستقیم و بی واسطه ایی نزدیک کنین که مشتری با خریدن محصول بهشون دسترسی پیدا میکنه.چیزای با ارزش و رایگان به مشتری بدید تا کارتون را تبلیغ کنید.
  9. همکاری: با کارها و خدماتی که میتونن مکمل کار شما باشن پیوند ایجاد کنین .اینکار راه مناسبی برای بزرگ شدن کارتون.مثلا اگه عکاس حیون خونگی هستین با یه فروشگاه حیوون خونگی درمورد فواید همکاری صحبن کنین.
  10. پیگیری مدام: برا اینکه زحمت و کاراتون به نتیجه برسه باید مدام از حال مشتری با خبربشین.اگه یادتون بره پیگیری کنین همه مشتریای تازه و شعارها و تلاشایی ه کردین از بین میره.راه هایی را پیدا کنین که باهاش بتونین محصولتون را بفروشین.تا وقتی پولی نگرفته باشین یعنی فروشی نداشتین.
مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *