کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

گام چهارم شروع بازاریابی

منتشره شده در سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸

گام چهارم شروع بازاریابی

۴ . انتقادات مشتری ها را جدی بگیرید

از مهمترین اقداماتی که می توانید برای شروع بازاریابی انجام دهید این است که در کسب و کار خود به مشتری ها کمک کنید که انتقادات خود را بیان کنند چرا که درخواست های مشتری در انتقادات آنها نهفته است .حتی می توانم بگویم که وقتی که همه مشتری ها از کسب و کار شما تعریف و تمجید می کنند شما باید نگران باشید.چرا که به زودی این مشتری ها محصول و خدمت شما را ترک خواهند کرد .

یکی از شاخصه های رفتاری که ما انسان ها داریم این است که از چیزهایی که دوست داریم ایرادگیری می‌کنیم. چراکه میخواهیم آنها در بهترین حالت خود باشند.پس اگر مشتری ها از شما ایراد گیری نمی کنند آماده شده اند که شما و محصولاتتان را ترک کنند و این امر به دلایل مختلفی مثل باز نکردن فضا برای انتقاد برای مشتریان است .از مشتری بخواهید تا درونیات خود را نسبت به محصول و خدمات شما بیان کند و به عنوان یک بانک اطلاعاتی این انتقادات را جمع آوری کنید که گنج شما در آن نهفته است .

به کمک این بانک اطلاعاتی می توانید محصول و خدمات خود را به شکلی بهبود دهید که احساسات مشتری ها را نیز برانگیزید اگر موفق به انجام این کار شدید بدانید که درآمدهای بسیار زیادی نصیب شما خواهد شد .

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *