...
کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

کسب و کارها به یک عکاس صنعتی نیاز دارند

منتشره شده در یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

کسب و کارها به یک عکاس صنعتی نیاز دارند

متاسفانه، برای شرکتی که در مراحل ابتدایی تاسیس خود قرار دارد، اختصاص دادن هزینه برای استخدام یک عکاس حرفه‎ای به نظر یک هزینه اضافی است. این قبیل شرکت‎ها خیلی راحت در دام استفاده از تصاویر استوک می‎افتند یا حتی سعی می‎کنند خودشان این وظیفه را بر عهده بگیرند. اما باید بگوییم استخدام یک عکاسی حرفه‎ای برای رشد برند شما از همان ابتدا بسیار الزامی است.

لیندزی دونوان یکی از عکاسان مشهور ونکوور می‎گوید “در نهایت، شما برندتان هستید. استفاده از تصاویر حرفه‎ای ذات اهداف و خدمات شما را به تصویر می‎کشد. از قدیم گفته‎اند “زیبا در پیش چشمان، جذاب برای خرید” و استفاده از عکس‎های جذاب به مشتریان بالقوه شما خواهد گفت که شما سطح بالایی از حرفه‎ای گری دارید و خود را وفق کیفیت کرده‎اید.”از طرفی باید گفت که امروزه شرکت‎ها هزینه زیادی صرف تبلیغ برای تایید محصولات خود می‎کنند. عکاسی صنعتی در همه جا به چشم می‎خورد از تبلیغات بنری گرفته تا بروشورها و بسیار مهم است که شرکت‎ها از نحوه استفاده از عکاسی صنعتی برای بهبود آگاهی برند خود مطلع شوند.

حال که با مفهوم عکاسی صنعتی چیست آشنا شده شده اید باید بدانید عکاسی صنعتی چیزی بیشتر از فشار دادن دکمه شاتر و گرفتن عکس است و یک عکاس صنعتی باید بداند چطور کالا یا خدمات را به تصویر بکشد و بار عاطفی به آن اضافه کند تا توجه مشتریان بالقوه به آن جلب شود. همان‎طور که در بالا اشاره شد عکاسی صنعتی در ارتباط با گرفتن عکس برای استفاده در مواردی مانند مجلات، تبلیغات، منوهای رستوران، بروشورها و به طور کلی برای تبلیغ یا فروش یک کالا یا خدمات است.

هدف اصلی عکاسان صنعتی فروش محصول با تاکید بر ویژگی‎ها و مزایای آن است. یک عکاس صنعتی در حوزه کاری خود بسیار حرفه‎ای است و محصولات شرکت شما را به شکل بسیار خلاقانه به نمایش می‎گذارد تا توجه مشتریان بالقوه به آن جلب شود. او از رنگ‎های بی‎نظیری در پس‎زمینه استفاده می‎کند تا ظاهر محصول جذاب نمایان شود.

برچسب ها : ،
مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.