...
کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

مشاغل صنعت و صنایع ایران
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

نکات مهم هنگام انتخاب نبات

منتشره شده در یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸

نکات مهم هنگام انتخاب نبات

۱ـ هنگام تهیه نبات چوب دار، ترجیحا انواعی را که از نی های چوبی تهیه شده اند انتخاب کنید. نی های پلاستیکی اغلب غیربهداشتی بوده و هنگام تماس با نوشیدنی های داغ سمومی از آن خارج می شود که می تواند برای سلامت مصرف کننده مخاطره آمیز باشد. عوارض این سموم همچون سموم موجود در ترکیبات ظروف پلاستیکی یکبار مصرف است.
۲ـ نبات را در بسته بندی های بهداشتی تهیه و به تاریخ تولید و مجوز بهداشت آن توجه کنید. نبات هایی که این روزها در بازار به صورت فله ای و روباز در شرایط بد محیطی عرضه می شوند به صورت غیربهداشتی تولید و اغلب آلوده به گرد و غبار و فضولات حشرات موذی هستند. همچنین این نبات ها به دلیل آن که به مدت طولانی در انبار های غیربهداشتی نگهداری می شوند می توانند آلوده به فضله یا ادرار موش نیز باشند. از طرف دیگر نبات های زعفرانی فله ای اغلب حاوی رنگ های شیمیایی و غیرمجازی هستند که مصرف آن برای سلامت خطرناک خواهد بود.
۳ـ نبات به دلیل رطوبت بسیار اندک، بافت سخت تری داشته و در مقایسه با قند که تردتر بوده و قسمتی از حجم آن را هوا تشکیل داده شیرین تر است. بنابراین در مصرف آن جانب احتیاط را رعایت کنید. مصرف این محصول برای افراد چاق و دیابتی منع مصرف دارد.
۴ـ بهترین مشخصه برای انتخاب نبات ممتاز و اعلا، شفافیت بلورهای آن است.
۵نبات دارای طعم شیرین و به رنگ سفید یا زعفرانی، دارای نگین های درشت و شفاف و فاقد جوهر قند و از نظر ضخامت دارای قطر کمی می باشد. بهترین مشخصه برای نبات اعلاء شفافیت بلور آن می باشد.ش

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.