...
کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

مواد غذایی کم کالری اما پرانرژی۲

منتشره شده در یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

مواد غذایی کم کالری اما پرانرژی۲

  • سرکه

یکی دیگر از روش های مبارزه با چربی استفاده از سرکه به همراه روغن زیتون بر روی سالاد است. سرکه یک طعم دهنده بدون کالری برای سالاد محسوب می شود که در فرآیند چربی سوزی نیز نقش بسزایی را ایفا می کند.

  • سالاد

سبزیجات خام از بهترین میان وعده ها هستند که می توانید اکثر آنها را به صورت سالاد قبل از غذا مصرف کنید. این دسته از سبزیجات از قبیل کاهو و کرفس نیاز به خوردن مواد ترد را بر طرف کرده و مملو از آب بوده و مدت زمان بیشتری احساس سیری خواهید کرد و همچنین کم کالری هستند. شما می توانید به سالاد خود برخی از میوه ها را نیز اضافه کنید و از این مجموعه خوشمزه لذت ببرید.

  • سوپ

سوپ های بدون خامه به علت داشتن آب فراوان با حداقل کالری، شما را مدت زمان بیشتری سیر نگه می دارد و اگر قبل از غذای اصلی خورده شوند در معده جای زیادی می گیرند و به همین ترتیب برای غذاهای پرکالری جای مختصری وجود خواهد داشت. اما به شما پیشنهاد می شود که با اضافه کردن مقداری مرغ و سبزیجات تازه می توانید از سوپ خود به عنوان غذای اصلی نیز استفاده کنید.

  • قهوه

قهوه یکی از خوش طعم ترین نوشیدنی ها است که می تواند سرعت متابولیسم را افزایش دهد و در فرآیند کاهش وزن نیز به شما کمک شایانی خواهد کرد.

  • تخم مرغ

تحقیقات حاکی از این موضوع است که مصرف پروتئین در صبح نسبت به نان و دیگر کربوهیدرات ها شما را سیرتر نگه می دارد. به عنوان مثال یک تخم مرغ تنها حاوی ۷۵ کالری بوده ولی علاوه بر مواد مغذی دیگر حاوی ۷ گرم پروتئین نیز است. با هضم تخم مرغ بدن شما نسبت به هضم یک صبحانه پرکربوهیدرات کالری بیشتری می سوزاند. در صورت بالا بودن کلسترول برای مصرف تعداد مجاز تخم مرغ باید با پزشک خود مشورت کنید.

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.