کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

مواد غذایی کم کالری اما پرانرژی۱

منتشره شده در یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

مواد غذایی کم کالری اما پرانرژی۱

اگر می خواهید خیلی راحت و سریع وزن کم کنید در این مطلب با فهرستی از مواد غذایی که در این راستا به شما کمک خواهند کرد، بیشتر آشنا می شویم:

  • لوبیا
لوبیا
لوبیا

لوبیا یکی از مغذی ترین منابع گیاهی غذایی است که منبع خوبی از پروتئین و فیبر محسوب می شود. در واقع هر یک فنجان لوبیا حاوی ۱۲ گرم فیبر، ۱۵ گرم پروتئین و فقط ۴ گرم چربی است. این اعداد بیانگر این موضوع است که این ماده غذایی با کمترین کالری، بیشترین انرژی را برای شما فراهم می کند و با صرف آنها برای مدت زمان طولانی احساس گرسنگی نخواهید کرد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که از لوبیا در سوپ و سالاد خود استفاده کنید و یا به صورت خوراک لوبیا از خوردن آن لذت ببرید.

  • مرغ و ماهی، منابع غنی از پروتئین
مرغ و ماهی، منابع غنی از پروتئین
مرغ و ماهی، منابع غنی از پروتئین

همان طور که اشاره کردیم، پروتئین می تواند شما را برای مدت زمان طولانی سیر نگه دارد و به سوزاندن کالری و هضم بهتر غذا نیز کمک کند. اما اگر به دنبال یک انتخاب مناسب هستید ما به شما سینه مرغ و ماهی را پیشنهاد می کنیم. اکثر ماهی ها حاوی کمترین میزان چربی و نوعی از چربی سالم به نام امگا۳ هستتند و چربی موجود در یک سینه مرغ نیز تنها ۴ گرم است. این دسته از مواد غذایی از شما در برابر بیماری های قلبی و سایر بیماری های مزمن نیز محافظت می کنند.

  • آجیل
آجیل
آجیل

آجیل ها یک میان وعده عالی و مغذی محسوب می شوند. این مواد منابع غنی از پروتئین، فیبر و چربی های سالم برای قلب هستند. مطالعات اخیر نشان داده است که آجیل ها نقش بسزایی را در فرآیند کاهش وزن و بهبود سطح کلسترول خون ایفا می کنند. بنابراین پیشنهاد می کنیم که در طی روز به اندازه ۸ الی ۱۰ عدد آجیل را حتما مصرف کنید.

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *