کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

مدیریت بازاریابی و فروش

منتشره شده در چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸

مدیریت بازاریابی و فروش

  1. تقویت فروش با قدرت کنجکاوی: این یکی از قدرتمندترین توصیه‌های بازاریابی در این نوشتار است. این نکته از درک این امر حاصل می‌شود که هر تقاضای فروشی یا تقاضای جدید مشتری که دریافت می‌کنید، نقطه‌ی مشترکی دارند.مشتری یا خریدار بالقوه (آتی) کنجکاو است.آن‌ها یک سری اطلاعات می‌خواهند، تا بتوانند با شما تماس برقرار کنند و از همه چیز سر در بیاورند. و در پی انجام چنین کاری، آن‌ها برای شما فرصتی فراهم می‌آورند تا آن‌ها را از یک پرسشگر به یک مشتری تبدیل کنید.به جای ایجاد کنجکاوی، اکثر بازاریابی‌های کسب و کار کوچک خلاف و متضاد آن عمل می‌کنند. این کار سعی می‌کند تا آنجا که ممکن است به بسیاری از پرسش‌ها پاسخ دهد. تمام‌ این‌ها برای آن است که نیاز به تماس گرفتن مشتری بالقوه با شما را کاهش دهد. بله، باید یک سطح پایه‌ای اطلاعات وجود داشته باشد، اما هر چیزی که شما فراتر از آن انجام می‌دهدید به نتایج بازاریابی‌تان آسیب می‌زند.پس بازاریابی کنونی‌تان را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا کنجکاوی ایجاد می‌کند، یا برعکس از بین برنده‌ی آن است. اگر کنجکاوی ایجاد نمی‌کنید، پس دارید فرصت بازاریابی فوق‌العاده ارزشمندی را از دست می‌دهید.
  2. در بازاریابی‌تان استفاده از کلمات شعارگونه را متوقف کنید: استفاده از کلمات شعارگونه در بازاریابی‌تان مدام باعث تضعیف کارآمدی پیام‌تان خواهد شد. در اینجا چند موردی را که اخیرا دیده‌ام استفاده می‌کنند ذکر می‌کنم:*تقاطع*ایده‌آل

    *شیرجه‌ی عمیق

    *عملی

    *از هم گسیختن

    *الگو

    آدم‌ها از کلمات شعارگونه استفاده می‌کنند تا سعی کنند مطلع تر جلوه کنند یا مردم را تحت تاثیر قرار دهند. در حقیقت، آن‌ها اثری دقیقا بر عکس دارند. دو دلیل برای این وجود دارد.

    **آن‌ها باعث تملق گویی آدم‌های مطلع می‌شوند. این ایده‌ای بد است اگر می‌خواهید دوستان‌تان شما را جدی بگیرند یا به دیگران توصیه کنند.

    **آن‌ا باعث گیج شدن آدم‌های غیر مطلع می‌شوند. به عبارت دیگر، مشتریان بالقوه‌تان ممکن است هیچ ایده‌ای نداشته باشند واقعا سعی دارید چه بگویید. و این آخرین چیزی است که نیاز دارید، وقتی که می‌خواهید کاری کنید آدم‌ها پیام‌تان را درک کنند.اگر می‌خواهید بازاریابی‌تان موفق باشد شفافیت بسیار اهمیت دارد. هر چیزی، من جمله کلمات شعار گونه که سردرگمی غیر ضروری ایجاد می‌کنند را باید اجتناب کرد.

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *