کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت و صنایع
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

فواید مواد سازنده شامپو

منتشره شده در چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸

فواید مواد سازنده شامپو

  1. سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا دستور بررسی مواد تشکیل دهنده ظروف شامپو را در لیست خود قرار داده، تا بررسی کنند که کدام تولید کنندگان می‌توانند ادعا کنند که محصول با کیفیت تری دارند.
  2. تولید کنندگان شامپو اغلب برای کمک به اجرای مقررات، تولیدات شرکت‌های رقیب را به چالش می‌کشند. اثبات چنین ادعایی با روش‌های مختلف و تست جزئیات کار آسانی نیست. برای مثال: بسیاری از محصولات به منظور جلوگیری از اثرات خطرناک پرتو فرابنفش به مو و حفاظت از مو ساخته شده اند. این محصولات از غلظت مناسب برخوردارند تا مانع جذب پرتو فرابنفش شود.
  3. در ایالات متحده آمریکا از شامپو به عنوان دارویی برای درمان شوره موی سر و خارش پوست سر به کار می‌رود.
  4. در اتحادیه اروپا باید ادعای ضد شوره بودن شامپو اثبات شود، اما شوره سر به عنوان یک مشکل پزشکی قلمداد نمی‌شود. شرکت‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، شامپو‌ها را خصوصاً برای افرادی که شوره سر دارند، ارتقا داده اند. این شامپو‌ها حاوی مواد قارچ کش مانند کتوکونازول، روی پیریتون و سلنیوم سولفید هستند و قارچ‌ها و شوره‌ی سر مانند مالاسزیا را نابود می‌کنند.
  5. از قطران زغال سنگ و سالیسیلات نیز در ساخت شامپو استفاده می‌شود. شامپو‌های دارویی دیگری که به عنوان ضد قارچ کاربرد دارند در دسترس هستند و اغلب از روغن درخت چای و عصاره گیاهان ساخته شدهاند.
  6. بسیاری از شرکت‌ها، شامپو‌هایی برای مو‌های رنگ شده تولید کرده اند. این شامپو‌ها تثبیت کننده رنگ و نرم کننده و حالت دهنده موی سر هستند.
مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *