کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

مشاغل صنعت و صنایع ایران
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

فواید و خواص اسفناج۳

منتشره شده در پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸

فواید و خواص اسفناج۳

  1. اسفناج برای جلوگیری از سرطان پروستات:اسفناج به جلوگیری از سرطان پروستات کمک می کند و مانع گسترش سرطان می شود. حدود یک در ۳۹ مرد از سرطان پروستات جان خود را از دست خواهند داد و یک نفر در هفت نفر در طول زندگی خود تشخیص سرطان پروستات را دریافت خواهد کرد.
  2. اسفناج برای سلامتی نوزاد:اسفناج منبع خوبی از پروتئین های مفید برای نوزادان است. اسفناج به عنوان غذای کودک بسیار محبوب است چون بسیار نرم و برای هضم خوب است.مقدار کلسیم بالای موجود در اسفناج همچنین به رشد استخوان و کانی سازی آن کمک می کند.
  3. اسفناج برای سلامت خون:اسفناج برای کمک به سلامت سلول قرمز خون مفید است. یک فنجان اسفناج پخته، ۶.۴ میلی گرم آهن دارد. این کار به کم خونی کمک می کند.همچنین نشان داده شده است که اسفناج به بهبود گردش خون کمک می کند که جریان اکسیژن را به سلول ها در سراسر بدن افزایش می دهد.
  4. اسفناج کم کالری:اسفناج بسیار کم کالری است که برای سلامت کلی بدن بسیار مناسب است.
  5. سنتز DNA:اسفناج نیز دارای خواصی است که به DNA ما کمک می کند. در حقیقت، این فولات موجود در اسفناج از آسیب اکسیداتیو به پایگاه های DNA جلوگیری می کند.
  6. محافظت از UV :نشان داده شده است که اسفناج نیز به حفاظت از پوست در برابر اشعه های مضر فرابنفش کمک می کند. آنتی اکسیدان های موجود در اسفناج مثل لوتین، و کورستین هر دو برای حفاظت از پوست از برابر آفتاب و نیز خارش پوست، اگزما، پوستی خشک و دیگر بیماری های پوستی کار می کنند.اسفناج همچنین دارای کاروتنوئید ها و پلی فنول ها بالایی است که به منظور کاهش اریتم در پوست بعد از آسیب آفتاب شبیه سازی شده، نشان داده شده است.
  7. اسفناج برای کمک به هضم:با تخلیه سموم، اسفناج به هضم کمک می کند. سبزیجات سبز، به خصوص اسفناج که به هضم غذا کمک می کند، و ستون هر گونه تصفیه یا دفع مسمومیت است.
  8. اسفناج برای تسکین آرتروز :خاصیت قلیایی اسفناج به ورم مفاصل کمک می کند. این واقعیت که اسفناج سرشار از ویتامین K است، این تمایز را به آن می دهد، چون ویتامین K2 اسفناج به درمان و جلوگیری از مشکلات سلامتی کمک می کند.توصیه می شود که حداقل اسفناج را کمی بپزید اگر اگزالات برای شما یک نگرانی است.
  9. اسفناج برای سلامت لثه و مینای دندان :مقدار بالای ویتامین C اسفناج، به سلامتی دهان کمک می کند، مانند لثه هایی که مستعد خونریزی در هنگام مسواک زدن هستند. محتوای اسید فولیک بالای اسفناج برای سلامت لثه بسیار عالی است و گفته می شود که به پیش گیری از ورم لثه کمک می کند کلسیم موجود در اسفناج نیز برای مینای دندان بسیار مفید است.
  10. اسفناج برای سرطان تخمدان :گفته می شود که به پیش گیری از خطرات سرطان تخمدان کمک می کند. کامپرلو که به مقدار زیادی در اسفناج یافت می شود، به کاهش خطر ابتلا به سرطان تخمدان تا میزان ۴۰ % مربوط می شود.
  11. اسفناج برای سرطان سینه :بیشتر مردم کسی را در زندگی خود می شناسند که سرطان پستان دارد.این کار باید با استفاده از کاروتنوئید های قوی موجود در اسفناج انجام شود که بخشی از آن چیزی است که آن را سبز روشن می سازد.نشان داده شده است که کاروتنوئید ها ریسک ابتلا به سرطان پستان را کاهش می دهند.
  12. فیبر رژیمی : اسفناج کالری بسیار پایینی دارد که فیبر را جذب می کند. این، سیستم گوارشی شما را سالم نگه می دارد، که همه چیز برای سلامتی ماست.داشتن معده سالم و یک تعادل مناسب باکتریایی، برای متعادل ماندن در مسیر شما برای سلامت بهتر ضروری است. فیبر موجود در اسفناج مثل همه فیبرها، سطح کلسترول را کاهش می دهد و به کنترل سطح قند خون و کنترل و کاهش وزن کمک می کند.
  13. اسفناج برای رشد مجدد و پرپشت شدن موها :اگر شما نمی دانستید، یا حداقل فکر نمی کردید که درست باشد، افرادی وجود دارند که ادعا می کنند راه هایی برای پردازش برگ های اسفناج وجود دارد که واقعاً می توانند الگوی طاسی مو را درمان کنند.
برچسب ها : ،
مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *