کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت و صنایع
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

فواید و خواص اسفناج۲

منتشره شده در پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸

فواید و خواص اسفناج۲

  1. اسفناج برای سلامتی چشم:غنی از کاروتنوئید های فراوان، اسفناج نسبت به سلامت چشم عالی است. اسفناج در برابر آب مروارید و انحطاط ماکولا محافظت می کند.
  2. اسفناج برای جلوگیری از کم خونی:اسفناج غنی از آهن است. اسفناج یک روش گیاهی عالی برای جلوگیری از کمبود آهن است. کم خونی عموماً توسط گیاه خواران و یا افرادی که رژیم غذایی کمتری را می خورند،تجربه می شود. اسفناج یک پشتیبان اصلی در هر رژیم غذایی است که شامل کاهش گوشت می شود.
  3. اسفناج برای پیش گیری از اثرات پیری:اسفناج شامل عواملی است که از علائم سالخوردگی توسط میزان بالای آنتی اکسیدان ها جلوگیری می کند و همچنین از ایجاد رادیکال های آزاد ناشی از سرطان جلوگیری می کنند.
  4. اسفناج برای استحکام ماهیچه ای:اسفناج یک روش کلاسیک برای افزایش قدرت بدون ریسک افزایش وزن است. طبق نظر متخصصان در سرتاسر دنیا، اسفناج واقعاً به ساختن ماهیچه قوی و لخم کمک می کند.
  5. فشار خون بالا:اگر از فشار خون رنج می برید، در خوردن اسفناج دچار تردید نشوید، فشار خون بالا در واقع نشان داده شده است که با افزایش مصرف اسفناج پایین می آید.به خاطر مقدار زیاد پتاسیم، اسید فولیک، و منیزیم، اسفناج می تواند معجزه ای را برای فشار خون انجام دهد.
  6. پایین آوردن فشار خون با اسفناج:اگر از فشار خون رنج می برید، در خوردن اسفناج دچار تردید نشوید، فشار خون بالا در واقع نشان داده شده است که با افزایش مصرف اسفناج پایین می آید.به خاطر مقدار زیاد پتاسیم، اسید فولیک، و منیزیم، اسفناج می تواند معجزه ای را برای فشار خون انجام دهد.
  7. اسفناج برای جلوگیری از زخم معده :با محافظت از غشا مخاطی معده، اسفناج به جلوگیری از زخم معده کمک می کند. زخم معده مشکلی رایج است که به دلیل رژیم غذایی ضعیف، سیگار کشیدن و یا ترکیبی از این دو ایجاد می شود.با خوردن اسفناج بیشتر، شما قادر به آرام کردن و دور کردن غذاهایی در رژیم غذایی خود می شوید، که باعث اسیدی شدن معده شما شده اند.
  8. اسفناج برای رشد عصب جنین:اسفناج برای خانواده های در حال انتظار عالی است، زیرا برای سلامتی فرزند بسیار مفید است. فولات و میزان اسید فولیک بالای آن به کاهش خطرات مربوط به شکاف کامی جنین کمک می کند.ویتامین A که به وفور در اسفناج یافت می شود، برای رشد شش جنین نیز عالی است.
  9. اسفناج برای مدیریت دیابت:آلفا لیپوئیک موجود در اسفناج به کاهش سطح گلوکز خون کمک می کند. علاوه بر این، مقدار فیبر بالا در اسفناج، بدن را منظم نگه می دارد و به حفظ سطح قند خون کمک می کند.
  10. اسفناج برای پیش گیری از آسم:بتاکاروتن موجود در اسفناج نشان داده شده است که به کاهش خطرات حمله های آسم کمک می کند.این یک معامله بزرگ برای مبتلایان به آسم است، زیرا هیچ چیز به اندازه یک لحظه قادر به نفس کشیدن نیست. مقادیر بالای ویتامین C، بتاکاروتن، ویتامین E و منیزیم همگی در خواص ضد آسم آن سهیم هستند.
  11. اسفناج برای پوست سالم :میزان بالای ویتامین A به مرطوب ماندن پوست کمک می کند. علاوه بر این، مقدار بالای ویتامین C در اسفناج به حفظ مناسب محتوای چربی پوست ما کمک می کند. ویتامین A اسفناج به تولید چربی کمک می کند، و این باعث می شود که موهای براق و زیبا داشته باشیم.

 

برچسب ها : ،
مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *