کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

شربت درمانی سرفه با سرکه و آویسن و آناناس

منتشره شده در شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸

شربت درمانی سرفه با سرکه و آویسن و آناناس

  • شربت درمانی سرفه با سرکه
شربت درمانی سرفه با سرکه
شربت درمانی سرفه با سرکه

سرکه سیب، می تواند در شربت سرفه بزرگسالان استفاده شود. سرکه سیب خام و فیلتر نشده، حاوی آنزیم هایی هستند که ضد میکروبی هستند و به پاک سازی عفونت کمک خواهند کرد. هم چنین این کار به از بین بردن خلط کمک می کند.دراین نسخه از زنجبیل استفاده کنید که به عنوان خلط آور طبیعی برای خارج کردن خلط عمل می کند.فلفل قرمز به کاهش درد گلو کمک می کند، در حالی که عسل و روغن زیتون، گلو را تسکین خواهد داد.

چیزهایی که به آن نیاز دارید:

سرکه سیب خام و فیلتر نشده ۲ قاشق سوپ خوری
روغن زیتون – ۲ قاشق سوپ خوری
عسل خام ۶ قاشق سوپ خوری
پودر فلفل قرمز (رهایی از درد)- ⅛ قاشق چای خوری
زنجبیل، ۱ قاشق سوپ خوری

همه مواد را در شیشه ترکیب و نگه دارید تا روزانه مصرف کنید از مخلوط کن استفاده تا همه مواد خوب ترکیب شوند درپوش بطری را بگذارید تا ۸ ساعت بماند.

برای استفاده، به راحتی مایع را گرم کرده تا قبل از مصرف آن را به دمای اتاق برسانید. یک قاشق چای خوری را روزانه ۲ یا ۳ بار در روز بخورید تا این که سرفه درمان شود.ماندگاری این شربت سرفه ۴ تا ۶ هفته است که در یخچال نگهداری می شود.

  • درمان سرفه با شربت آویشن
درمان سرفه با شربت آویشن
درمان سرفه با شربت آویشن

این شربت برای سرفه و برونشیت عالی است. ترکیبی از گیاهان دارویی، زنجبیل ، آویشن و فلفل همراه با عسل است فلفل سیاه گردش خون را بهبود می بخشد و جریان خلط را تسهیل می کند زنجبیل انسداد ریه ها را رفع و آویشن دارای خواص ضد میکروبی است و به آرام کردن مجاری تنفسی کمک می کند عسل به عنوان ضدمیکروب برای کشتن عفونت و یک ضد التهاب برای تسکین گلو عمل می کند.

چیزهایی که به آن نیاز دارید:

پودر فلفل سیاه ۱ ق چ
آویشن ۱ ق چ
زنجبیل ۱ق چ
عسل خام ۴ ق

گیاه را در آب بریزید بگذارید بجوشد و سپس صاف کرده و عسل را اضافه کنید یک قاشق چای خوری این شربت را روزانه ۲ تا ۳ بار مصرف کنید تا سرفه را درمان کنید.

  • شربت سرفه با آناناس
شربت سرفه با آناناس
شربت سرفه با آناناس

در پاسخ به سوال یکی از شما کاربران نمناکی باید بگوییم که آناناس حاوی بروملین یک ترکیب ضد التهاب است و به تسکین گلو و شل کردن خلط کمک می کند. آن ها همچنین غنی از ویتامین ث هستند که به مبارزه با عفونت کمک می کند. می توانید مقداری نمک دریایی اضافه کنید که به عنوان ضد عفونی کننده و عسل به مبارزه با عفونت کمک خواهد کرد.

چیزهایی که به آن نیاز دارید:

آب آناناس تازه
۱ ق عسل (ضد میکروبی)
⅛ قاشق چای خوری نمک دریا

عسل و نمک دریایی را با آب آناناس مخلوط کنید تا شربت سرفه خانگی درست کنید داخل شیشه مخلوط کرده و آن را در یخچال نگه دارید.

وقتی می خواهید مصرف کنید آن را از یخچال بیرون آورید و بگذارید چند دقیقه طول بکشد تا به دمای اتاق برسد ۲ تا ۳ قاشق چای خوری شربت را در طول روز برای تسکین سرفه و رهایی از عفونت.

مصرف کنید.

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *