...
کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت و صنایع
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

خوراکی های چربی سوز شکم

منتشره شده در سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸

خوراکی های چربی سوز شکم

چربی شکم که در نواحی دور کمر جمع می‌شود، به نگرانی و دغدغه‌ی بسیاری تبدیل شده است. نه تنها چربی شکم جذابیت را از بدن می‌گیرد، بلکه خطر بالا رفتن فشار خون، دیابت و بیماری‌ چربی کبد را افزایش می‌دهد. بسیاری برای سوزاندن چربی‌های شکم به رژیم‌های غذایی چربی‌سوز روی می‌آورند، اما این کار به تنهایی کارامد نیست. بهترین راه چربی سوزی شکم انتخاب هوشمندانه‌ی مواد غذایی و ورزش منظم است. دانستن اینکه در رژیم غذایی چه باید خورد تنها نیمی از راه است، در کنار آن انجام تمرینات ورزشی متناسب با شرایط جسمانی لازم و ضروری است. مصرف برخی مواد غذایی در واقع به کاهش این چربی‌های سمج کمک می‌کنند و به شما ظاهری متناسب می‌بخشند. در این نوشته قصد داریم خوراکی های چربی سوز شکم برای لاغری شکم را معرفی کنیم.

  • لبنیات

بر اساس نتایج بسیاری از مطالعات، رابطه‌ی مستقیمی میان مصرف بالای کلسیم و بهبود ترکیب بدن وجود دارد. وقتی میزان کلسیم در بدن شما پایین باشد، بدن هورمون‌هایی ترشح می‌کند که به شما امکان استفاده‌ی بهتر از کلسیم موجود را می‌دهد، اما مشکل اینجاست که بدن به سلول‌های چربی نیز علامت می‌دهد به حالت چربی باقی بمانند. لبنیات از قبیل شیر، پنیر و ماست منبع مناسب کلسیم هستند. کلسیم موجود در لبنیات به شکستن چربی در بدن و حتی جلوگیری از تشکیل آن کمک می‌کند.

لبنیات
لبنیات

همیشه به جای لبنیات پرچرب، لبنیات بدون‌ چربی یا کم‌چرب تهیه کنید. اگر روزانه سه وعده لبنیات بخورید و به رژیم غذایی خود پایبند باشید، حتما چربی‌های اضافی را خواهید سوزاند.

  • ماهی سالمون

خوردن چربی وقتی که به فکر کاهش وزن و سوزاندن چربی هستید شاید کار اشتباهی به نظر برسد، اما دریافت اسیدهای چرب اُمگا۳ از ماهی‌های چربی مثل سالمون می‌تواند یکی از تجویزهای متخصصان تغذیه باشد. مکانیزم اُمگا۳ در بدن دقیقا مشخص نیست، اما این اسید‌های چرب باعث کاهش چربی بدن می‌شوند. تحقیقات نشان داده است، اسیدهای چرب اّمگا۳ باعث گرسنگی کمتر شما می‌شود و تا دو ساعت بعد از خوردن آن احساس سیری خواهید داشت.

ماهی سالمون
ماهی سالمون

خوردن حداقل هفته‌ای ۲ بار ماهی سالمون، سایر ماهی‌های چرب و کنسرو ماهی تن را در برنامه‌ی غذایی خود قرار دهید.

  • شکلات تلخ

یکی از مواد غذایی چربی سوز شکلات تلخ است. شکلات تلخ سرشار از «روی» است که به چربی سوزی شکم کمک می‌کند. «روی» گردش هورمون لپتین را بالا می‌برد که میزان مصرف انرژی، ذخیره‌ی چربی و اشتها را تنظیم می‌کند و همین موضوع باعث سوختن چربی‌های شکم می‌شود. برای خوردن شکلات تلخ، حتما نوعی را انتخاب کنید که مقدار شکر آن خیلی کم باشد.

شکلات تلخ
شکلات تلخ
مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.