کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

مواد غذایی فسفر دار

منتشره شده در چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸

مواد غذایی فسفر دار

جو

۱ فنجان جو شامل ۴۸۶ میلی‌گرم فسفر است (۵۹٪ از نیاز روزانه‌ی بدن به فسفر)مصرف جو همچنین سبب می‌شود که مقدار بیش‌تری از منگنز و سلنیوم دریافت کنید – دو ماده‌ی مغذی که برای عملکرد مغز حیاتی هستند. علاوه بر فسفر، مواد مغذی دیگر مانند کلسیم و منیزیم نیز به سلامت استخوان کمک می‌کنند. روی موجود در جو نیز به تولید کلاژن کمک می‌کند.

چگونه این مواد غذایی حاوی فسفر را در رژیم غذایی‌مان قرار بدهیم؟

با اضافه کردن جو به سوپ یا خورش می‌توانید هم فسفر دریافت کنید و هم زودتر احساس سیری داشته باشید.

بادام

۱ اونس بادام (۲۳ بادام) حاوی ۱۳۷ میلی‌گرم فسفر است (۱۴٪ از نیاز روزانه‌ی بدن به فسفر)این مغز که غنی از پروتئین و فیبر است، می‌تواند شما را سیر نگه دارد و از زیاده‌روی در خوردن جلوگیری کند. این آجیل همچنین غنی از ویتامین E است که یک ماده‌ی مغذی حیاتی برای سلامتی پوست و مو محسوب می‌شود.و بهترین نکته در مورد بادام این است که طعم و مزه‌ای عالی دارد!

چگونه این ماده‌ی خوراکی را در رژیم غذایی‌مان قرار بدهیم؟

شما می‌توانید بادام خام را صبح‌ها بجوید. یا آن‌ها را به جوی دوسر یا اسموتی صبحانه‌تان اضافه کنید.

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.