کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

مشاغل صنعت و صنایع ایران
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

تولید محتوا برای سایت

منتشره شده در یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

تولید محتوا برای سایت

تولید محتوا برای سایت
Generate content for the site

تولید محتوا عالی و مناسب هرگز حاصل کار سهل‌انگارانه و سرسری نیست، بلکه حاصل کاری است که با دقت برای هدفی خاص طراحی شده باشد. این طراحی در طول فرایند تولید محتوا – مجموعه‌ای از مراحلی که همگی در جهت تولید محتوای اجرایی، برنامه‌ریزی و طراحی می‌شوند – اتفاق می‌افتد. درست مانند یک پروژه‌ی وب، تولید محتوا نیز دارای بخش‌های متحرک زیادی است. اگر در جستجوی یک مقاله آموزش تولید محتوا هستید در ادامه با ما همراه باشید تا ۸ مرحله برای تولید محتوا برای سایت را یاد بگیرید.
این فرایند، گردش کاری است که دائما ریشه در اهداف پروژه و نیازهای مخاطب دارد. به این معنی که، فرایند تولید محتوا، کار ثابت و یکنواختی نیست. تمام پروژه‌ها و سرویس‌گیرنده‌ها (clients) با یکدیگر متفاوت هستند؛ بنابراین این فرایند نمی‌تواند دارای یک نسخه‌ی ثابت برای همه‌ی آن‌ها باشد. فرایند تولید محتوای شما، فقط مربوط به خودتان است.

برای کمک به درک این مسئله، می‌توان فرایند تولید محتوا را به یک خط مونتاژ تشبیه کرد، که هر قطعه‌ی آن مسیری را از مراحل مختلف تا مرحله‌ی انتشار طی می‌کند. از آن‌جا که این فرایند کاملا سازمان‌دهی شده است، لازم است هنگامی که محتوا در مراحل مختلف بین اعضای تیم دست به دست می‌شود، کمی انعطاف‌پذیری به خرج دهید. برای مثال، در مرحله‌ی اصلاح و تجدید نظر، باید برای بهبود کیفیت، محتوا بین اعضای تیم دست به دست شود.

این مقاله آموزش تولید محتوا مراحل معمول فرایند تولید محتوا را به همراه عنوا‌ن‌بندی هر مرحله، افراد موثر در آن، و انتظارات مناسب‌تان از هر مرحله به شما معرفی خواهد کرد.فرایند تولید محتوای عالی باعث حفظ روند اجرای آسان و روان پروژه‌ها و کنترل پیام‌ها می‌شود، و دریافت و نگهداری از محتوای کاربردی را برای سرویس‌گیرنده‌های‌تان آسان می‌کند.

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *