کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

مشاغل صنعت و صنایع ایران
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

تبدیل وب سایت به ماشین بازاریابی

منتشره شده در شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸

تبدیل وب سایت به ماشین بازاریابی

اکثر کسب و کارهای کوچک خبر ندارند وبسایت‌شان می‌تواند یک ماشین فروش یا جذب مشتری ۲۴/۷ باشد.وبسایت شما می تواند سوالات، مشتری‌ها، تماس‌های تلفنی و فروش‌های باکیفیتی را از سوی مشتریان بالقوه‌ی علاقمند برانگیزد … مادامی که کارتان را درست انجام بدهید.

امروزه، سرمایه‌گذاری لازم برای یک جستجوی حرفه‌ای وبسایت یا وبلاگ کمینه است. بله، قطعا می‌توانید هزاران چوق بابت یک وبسایت خرج کنید، اما، برای اکثریت قابل توجهی از کسب و کارها مطلقا نیازی به انجام هیچ نوع هزینه‌ای نیست.

به عنوان مثال این سایت یکی از محبوب‌ترین وبلاگ‌های بازاریابی جهان است. این وبسایت بر اساس استفاده‌ی وردپرس از یک تم وبلاگی ساخته شده است، که حدودا ۸۰ دلار هزینه دارد. سایت‌هایی وجود دارند که ۱۰۰ برابر بیشتر هزینه دارند، که شاید کسر کوچکی از مشتریان را جلب می‌کنند. بنابراین، نیازی به خرج کردن پول هنگفت ندارید، تا موفق بشوید، و یک وبسایت یا وبلاگ حرفه‌ای داشته باشید.دلیل دیگر که باید وبسایت‌تان را جدی بگیرید، آن است که تقریبا همه امروزه از اینترنت برای چک کردن تامین کنندگان قدرتمند خدمات استفاده می‌کنند. پیش از تصمیم گیری درباره‌ی اینکه آیا با یک تامین کننده تجارت کنند یا نه، اکثریت آدم‌ها به دنبال یک وبسایت تامین کننده می‌گردند! این شامل افرادی می‌شود که شما هدمات‌تان را به آن‌ها بازاریابی می‌کنید. خب، وبسایت‌تان درباره‌ی کسب و کارتان به آن‌ها چه «می‌گوید»؟

وبسایت شما بخش منحصر به فردی از بازاریابی‌تان از یک منظر واقعا مهم به حساب می‌آید: خودش به تنهایی قدرت دارد نرخ‌های واکنش و باسخ تمام سایر فعالیت‌های بازاریابی‌تان را یا از بین ببرد یا فوق العاده تقویت کند. پس اگر به عنوان مثال یک ایمل هزینه می‌کنید، آگاه باشید که آدم‌ها به آنچه پیشنهاد کرده‌اید علاقمند بوده‌اند که برای بازدید سایت‌تان می‌آیند تا تصمیم بگیرند با شما ارتباط برقرار بکنند (یا نه!). این یعنی کیفیت و محتوای وبسایت‌تان باید آدم‌ها را تشویق کند کاملا به شما اعتماد کنند و ببینند آیا کاملا حرفه‌ای هستید یا نه.

اگر بازاریابی‌تان آنطور که باید پاسخ مد نظرتان را در پی نداشته است، یادتان باشد، آدم‌هایی که قرار بود با شما تماس برقرار کنند ابتدا به وبسایت‌تان سر زده‌اند. یک وبسایت با ظاهر حرفه‌ای و بهینه حیاتی است. ماجرا به همین سادگی است.

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *