کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت و صنایع
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

بهترین استراتژی بازاریابی محتوا

منتشره شده در شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸

بهترین استراتژی بازاریابی محتوا

۱۰ بهترین استراتژی بازاریابی محتوا برای کسب و کار اینترنتی

بازاریابی محتوا در دنیای کسب و کار اینترنتی دیگر یک شعار رایج نیست و به بخش ضروری یک طرح بازاریابی تبدیل شده‌است، و این علت دارد: علاقه‌ی مصرف‌کنندگان را جلب می‌کند، آن‌ها را به مشارکت برمی‌انگیزد، چشم‌اندازها را به سوی محصول نهایی هدایت می‌کند و چیزهای دیگر.به کار گرفتن شیوه‌های بازاریابی محتوا مانند استخدام یک کارمند ابر باهوش جدید است که شبانه‌روز کار می‌کند تا توجه لازم و شایسته را به محصولات یا خدمات شما جلب کند.همان‌طور که محتوای فوق‌العاده‌تان را به بازار عرضه می‌کنید، این بهترین شیوه‌ها را در نظر داشته‌باشید.

  • “آن را ساده و سهل نگه‌دارید”:این یک گفته، یک اصل مشهور در صنعت بازاریابی است، گفته‌ای که هرگز اعتبارش را از دست نمی‌دهد. اگر جمله‌های‌تان را کوتاه نگه‌دارید، سخن‌تان ساده باشند و پیام را مستقیما برسانید، بیش‌تر در مشتری نفوذ خواهدکرد.مثلا، فورا مزایای محصول را به نمایش بگذارید. مشتری پیش از این به فکر خرید افتاده‌است، فقط به یک فشار متقاعدکننده برای انجام خرید نیاز دارد.
  • سارق باشید“:هنرمندان بزرگ کپی می‌کنند. هنرمندان فوق‌العاده سرقت می‌کنند.”- پابلو پیکاسوآن‌چه پابلو در این‌جا می‌گوید به این معنی نیست که یک نفر همیشه باید کار فردی دیگر را، هر حرکت قلم، هر واژه را کپی کند. آدم‌ها باید ایده‌ها، مفاهیم، و راهبردها را بدزدند تا از حد و مرزهای هنر خودشان فراتر بروند.این ایده در مورد نوشتن محتوای تجارت الکترونیک هم صدق می‌کند. در عصر اینترنت، خیلی آسان است که یک مقاله را تکه تکه به هم وصل کنید و ایده‌ها را از جاهای مختلف بقاپید.چیزی که سخت‌تر است (و چالشی برای آینده‌ی صنعت تجارت الکترونیک خواهدبود) نوشتن محتوای منحصر به‌فرد و بازاریابی محتوا است. بسیاری از کسانی که به بازاریابی محتوا می‌پردازند، روی کمیت تولید تمرکز دارند.همه باید تمرکزشان را روی کیفیت تولید بگذارند. به خاطر مصرف‌کننده، به خاطر انسانیت، به خاطر خدا، محتوای بیهوده را بازیافت نکنید.
  • برای آدم‌ها و موتورهای جست‌وجو بنویسید:درباره‌ی نوشتن پیام‌های تبلیغاتی تجارت الکترونیک، باید آن‌قدر فراست داشته‌باشید که گروه‌های مختلف خوانندگان محتوای وب‌گاه‌تان را در نظر داشته‌باشید.نوشتن برای مصرف‌کننده‌تان باید اولویت شماره‌ی ۱ شما باشد، اما به یاد داشته‌باشید اغلب، در درجه‌ی اول موتورهای جست‌وجو هستند که مصرف‌کننده‌ی مذکور را به صفحه‌تان هدایت می‌کنند. کلید واژه‌ها و برچسب‌های هدر(header tag) در جلب توجه گوگل نقش عظیمی دارند.سئو(بهینه‌سازی موتور جست‌وجو) را فراموش نکنید. از یکی از ابزار زیر استفاده کنید تا راهبرد سئوتان را با محتوای‌تان هم‌سو کنید:

Raven SEO
Google Analytics
Google Webmaster Tools

  • دانستن بهترین شیوه‌های سئو:در مورد بازاریابی محتوا ، هنگام تدوین راهبردتان، باید بهترین شیوه‌های سئو را که وجود دارند، در نظر داشته‌باشید.

عنوان صفحه

عنوان‌های صفحه عنصر اصلی یک صفحه در وب‌گاه وردپرس است، و فورا خزنده‌ی موتور جست‌وجو را آگاه می‌کند که آن صفحه درباره‌ی چیست. عنوان‌ها باید…

  1. بیش‌تر از ۶۵ کاراکتر نباشند
  2. نباید دربردارنده‌ی محتوای تکراری باشند
  3. شامل یک کلید واژه‌ی مرتبط باشند
  4. سازگار با یوآراِل باشند

متا توصیف

  1. متا توصیف‌ها خلاصه‌ی مختصری هستند که در فهرست‌بندی موتور جست‌وجو ظاهر می‌شوند. آنها توصیف کوتاهی از صفحه هستند و باید:
  2. جست‌وجوکننده را ترغیب کنند روی لینک کلیک کند
  3. کم‌تر از ۱۶۰ کاراکتر باشند
  4. منحصر به‌فرد باشند
  5. پر از کلید واژه نباشند

محتوا

  1. نمایه‌ی کلی صفحات‌تان را ببینید تا اطمینان بیابید محتوای‌تان…
  2. مرتبط، جالب، و قابل خواندن است
  3. از نظر دستوری صحیح است
  4. بیش از ۳۰۰ کلمه است
  5. روی کلید واژه‌هایی که با صفحه‌ای دیگر هم‌پوشانی دارد متمرکز نیست

برچسب‌های جایگزینی(ALT Tags)

برچسب‌های جایگزینی اختراع شدند تا نابینایان بتوانند با استفاده از نمایشگرخوان با اینترنت کار کنند. این برچسب‌های جایگزینی یک تصویر را توصیف می‌کنند، بنابراین وقتی ماوس‌تان را روی قسمتی خاص قرار می‌دهید، متن تصویر را توصیف می‌کند. این فرصت فوق‌العاده‌ای فراهم می‌کند تا کلید واژه‌های بیش‌تری در محتوای‌تان قرار دهید، اما از آن سواستفاده نکنید. برچسب‌های جایگزینی‌تان باید…

  1. روی هر تصویر باشند
  2. توصیفی باشند
  3. مرتبط باشند
  4. بلند باشند، ‌کوتاه نباشند

لینک‌های درونی را کنترل کنید

وقتی سعی دارید موتور جست‌وجو صحفه‌های شما را به عبارت جست‌وجو شده ربط بدهد، لینک‌های درونی بهترین دوست‌تان هستند. هر چه لینک‌های بیش‌تری به صفحات داشته‌باشید، و هرچه از صفحات‌تان لینک‌های بیش‌تری بدهید، نشان می‌دهد شما تاثیرگذار هستید و گوگل به شما پاداش خواهدداد. هر صفحه باید…

  1. دربردارنده‌ی حداقل ۳ لینک باشد
  2. به صفحات مهم دیگر در وب‌گاه‌تان و وب‌گاه‌های دیگر لینک داشته‌باشد
  3. متن لنگری(anchor text) مرتبط برای لینک‌ها داشته‌باشد(دربرداشتن کلید‌ واژه یک امتیاز است)
  • عنوان صفحات و متاتوصیف‌ها

عناصر عنوان، معرف عنوان صحفه‌ی وب هستند. برچسب‌های عنوان اغلب در صفحات نتایج جست‌وجو استفاده می‌شوند تا خلاصه‌های پیش‌نمایش را برای صفحه‌ی مذکور نمایش دهند.بلندی عنوان یک صفحه‌ی بهینه بین ۵۰ – ۷۰ کاراکتر است و دربردارنده‌ی یک یا دو کلید واژه‌ی مرتبط، هم‌چنین نام برند است. مثال:عنوان مطلب یا صفحه(با کلید واژه)| کلید واژه‌ی ۲(اختیاری)|نام برندعنوان صفحات باید به‌طور مداوم در تمام وب‌گاه به کار بروند. در تمام بخش‌های وب‌گاه‌تان از تعداد زیاد عنوان‌های تکراری در صفحات خودداری کنید.تعدادی قالب متفاوت برای عناوین وب‌گاه‌ها استفاده شده‌اند. در عنوان‌های مختلف از خط(|)، خط تیره(-)، ویرگول، یا جداکننده‌ها استفاده می‌شود. استفاده‌ی مداوم از یک قالب، باعث می‌شود نتایج جست‌وجوی شما ظاهری یکنواخت داشته‌باشد، و نیز دسترسی به بخش‌های مختلف وب‌گاه را بهبود می‌بخشد.

متاتوصیف‌ها نشان‌های Html هستند که توضیح مختصری از محتوای صفحه‌ی وب ارائه می‌کنند. متاتوصیف‌ها معمولا در صفحه‌ی نتایج موتور جست‌وجو استفاده می‌شوند تا خلاصه‌ی پیش‌نمایش را برای صفحه‌ی مذکور نمایش دهند.یک متاتوصیف بهینه توصیفی جذاب(بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ کاراکتر) از محتوای صفحه‌ی وب است که یک یا بیش‌تر از یک کلیدواژه‌ی مرتبط را در برمی‌گیرد.

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *