کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

اشتباهات کوچک درکسب و کار بازار

منتشره شده در یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷

اشتباهات کوچک درکسب و کار بازار

شروع یک کسب‌و‌کار جدید با موارد ناشناخته‌‌ی زیادی همراه است و بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کارهای جدید در ماه‌های اول کارشان از اشتباهات خود درس می‌آموزند. وقتی کسب‌و‌کارها دارای اعتبار می‌شوند، انجام دادن کار صحیح می‌تواند در پول و زمان شما به میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی کند. اما وقتی که صاحبان کسب‌و‌کارهای جدید کار خود را شروع می‌کنند وارد محدوده‌ی جدید و ناشناخته‌ای می‌شوند و مخصوصا در اوایل کار قادر به تشخیص اشتباهات نیستند.

شروع یک کسب‌وکار در عمل بسیار سخت‌تر از آن است که تصور می‌شود. درحالی‌که طبق آمار ۶۶ درصد از جوانان ترجیح می‌دهند کار مستقل خود را آغاز کنند، تنها حدود ۳.۶ درصد از کسب‌وکارهای فعلی به جوانان زیر ۳۰ سال تعلق دارند.

تأسیس یک کسب‌وکار جدید ریسک زیادی با خود به همراه دارد. حدود ۹۰ درصد استارتاپ‌های تازه تأسیس شکست می‌خورند که این موضوع، چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای برای کارآفرینان آینده‌نگر نیست. بعلاوه، اغلب اوقات خانواده، دوستان و جامعه، ایده‌های جوانان را درک و حمایت نمی‌کنند.

آنچه اغلب مردم از سقوط استارتاپ‌ها نمی‌دانند، این است که بسیاری از این عوامل شکست قابل‌پیشگیری هستند. شکست‌های فاجعه‌آمیز کلاسیک استارتاپ‌ها، معمولاً در این مجموعه جای می‌گیرند: کسری جریان نقدینگی، استراتژی‌های بی‌اثر بازاریابی و یا یک تیم مدیریتی ناقص.
مهم ترین و رایج ترین اشتباهات در کسب و کار

اصرار بر یکتا بودن ایده کسب و کار اینترنتی

پایه گذاری استارت آپ بر بستر رسانه های اجتماعی

سرمایه گذاری اولیه سنگین

مقایسه با کسب و کارهای بزرگ

تنوع و نامشخص بودن حوزه های کاری

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

÷ six = one
Powered by MathCaptcha