کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

آیا پسته خون ساز است

منتشره شده در پنجشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸

آیا پسته خون ساز است

آجیل های خون ساز از منابع مورد علاقه و تغذیه ای افراد است. آجیل دارای مزایای متعددی سلامتی از جمله کاهش کلسترول، سلامت قلب ، کنترل وزن و حتی کاهش خطر سرطان است.آجیل همچنین منبع غنی آهن است که سطح هموگلوبین را بهبود می بخشد.به منظور خون رسانی و تنظیم سطح آهن بدن ، توصیه می شود انواع آجیل به میزان مناسب مصرف کنید. آجیل های خون ساز عبارتند از:

بادام زمینی، یکی از آجیل های غنی از پروتئین است جزو خون سازترین مواد غذایی است. بادام زمینی، همچنین دارای کلسیم و آهن است. همچنین حاوی مس، ویتامین B1، B2 و E و روی است. هضم بادام زمینی کمی مشکل است بنابراین، آن را به مدت یک شب در آب بگذارید، تا هضم آن آسان تر شود.

قندها، منبع غنی آهن، کلسیم، منیزیم، روی، اسید فولیک، ویتامین E و امگا ۳ و ۶ چربی ضروری هستند. بنابراین تمام آجیل های با قند ساده برای خون رسانی بسیار مفید هستند. به این ترتیب، می توانید از آهن موجود در آجیل لذت ببرید.

گردو برای سلامتی بسیار مفید است زیرا با اسیدهای چرب امگا ۳، ۶ و ۹ بسته بندی می شود. گردو، حاوی مقدار زیادی آهن است. در صورتی که دچار کم خونی شده اید، می توانید گردو مصرف کنید تا سطح هموگلوبین شما بهبود پیدا کند.بهتر است گردو را به صورت خام مصرف کنید زیرا گردوی خام حاوی آهن بیشتری است.

پسته، یکی از مهم ترین آجیل ها است زیرا غنی از آنتی اکسیدان گاما توکوفرول، آهن و پتاسیم و ویتامین B6 است.مصرف پسته تازه برای بهبود هموگلوبین بسیار مفید است شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی در مصرف کالری بسیار زیاد، پسته مصرف کنید.زیرا کالری پسته زیاد بالا نیست.

برچسب ها : ، ،
مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *