کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت و صنایع
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

کلینیک ساختمانی قصر

کلینیک ساختمانی قصر
زمینه کاری :صنایع ساختمان
تلفن همراه :09132390158
نشانی :اصفهان، دیزیچه، بلوار امام، جنب خشکه پزی دلنشین، کلینیک ساختمانی قصر
تاریخ ثبت :سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
لینک :https://www.sanaat.ir/?p=1031
توضیحات :

کلینیک ساختمانی قصر

طراح و سازنده انواع :

انواع نرده استیل: برای آشنایی مراجعه کنندگان توضیح مختصری درمورد یکی از موارد ارائه داده می شود.

  • نرده استیل ۲۰۱ : در صورتی که محل استفاده نرده در مکان‌های سرپوشیده مانند داخل آپارتمان‌ها، راهرو‌ها و اصولا در مکان‌های بدون رطوبت باشد می‌توانیم از نوع استیل ۲۰۱ به عنوان نرده استیل راه پله  استفاده نماییم.
  • نرده استیل ۳۰۴ : این محصول کیفیت بی‌نظیری دارد و در تمامی شرایط آب و هوایی دارای استحکام بی‌نظیری می‌باشد. با پرداخت مبلغ بیشتری در نرده استیل می‌توانیم از نرده استیل ۳۰۴ استفاده نماییم که علاوه بر استحکام و مقاومت بالا در رطوبت و شرایط آب و هوایی، در طول سال‌های متوالی از میزان شفافیت کاسته نمی‌شود.
  • نرده استیل راه پله : نرده استیل راه پله هم از لحاظ زیبای و هم از لحاظ کارایی بسیار مناسب راه پله می باشند. معمولا اجرای نرده استیل راه پله به صورت ۳ خط اجرا می شود.به این صورت که یک هندریل با ضخامت ۵۱ mil پایه ها از لوله به قطر ۳۸ mil و ۳ خط خطوط ترانزیت با لوله به ضخامت ۱۶ mil استفاده می شود.
  • نرده پله استیل: نرده پله استیل با توجه به استیل به کار برده شده در آن از مقاومت و ضد زنگ زدن بودن بسیار بالایی بر خوردار است. نرده پله استیل در راهرو آپارتمان ها، بیمارستان ها، برج ها و … به کار برده می شود.استیل مورد استفاده در نرده پله استیل می تواند استیل ۲۰۱ و یا ۳۰۴ باشد.
  • نرده تراس: نرده تراس یا نرده استیل تراس برای جلوگیری از سقوط افراد از تراس استفاده می شود. در نرده تراس می تواند از استیل ۲۰۱ و یا ۳۰۴ استفاده نمود.

کلینیک ساختمانی قصر

طراحی و اجرای :

  • پارکت
  • کناف
  • کفپوش
  • PVC

به مدیریت مرتضی سلیمانی


003
baner-sanaat
125125
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

صفحه اینستاگرام صنعت گروه تلگرام صنعت

کاربران گرامی سایت مشاغل صنعت و صنایع ایران

یکی از اقدامات بسیار مهم و ارزشمند پورتال تخصصی مشاغل صنعت و صنایع ایران معرفی و ارائه خدمات مورد نیاز صنایع و معرفی محصولات و شرح فعالیت صنایع و مشاغل وابسته با بهره گیری از روش های نوین بازاریابی و تبلیغات و ایجاد ارتباط فی مابین عرضه کننده خدمات و محصولات و استفاده کننده از آنها در فضاهای مجازی و اینترنتی بوده که استفاده از این روش باعث ایجاد تمرکز بیشتر با مشتریان ، قابلیت اندازه گیری و بررسی انواع تبلیغات و بازاریابی ، سرعت در ارائه و معرفی طرح ها و محصولات در فضاهای مجازی و ارتباط عمیق تر و موثرتر با مشتریان می باشد.

مدیریت سایت مشاغل صنعت و صنایع ایران