کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

مشاغل صنعت و صنایع ایران
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

گروه هنری مدیسه

گروه هنری مدیسه
زمینه کاری :طراحی . گرافیک . چاپ و ایده پردازی
تلفن ثابت :03195023880
تلفن همراه :09132293870
ایمیل :madiseh3870@gmail.com
تلگرام :@alimadiseh
اینستاگرام :abedi.madiseh
وبسایت :http://www.esfahangraphic.ir
نشانی :اصفهان خیابان مسجد سید نرسیده به چهارراه وفایی طبقه فوقانی آب میوه آزادی
تاریخ ثبت :دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷
لینک :https://www.sanaat.ir/?p=3449
توضیحات :
:: به مصداق اینکه خداوند زیباست و زیبایی رو دوست دارد ::
گروه هنری مدیسه فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی . گرافیک . مشاور تبلیغاتی . خدمات قبل و بعد از چاپ و همچنین مجموعه فایلهای لایه باز ملی و مذهبی و مشاغل، در نیمی از جهان یعنی اصفهان شروع کرد تا بتواند به مردم خود خدمت رسانی کند و با سابقه ای درخشان در این زمینه گامی برای ترویج و ارائه تبلیغاتی گرافیکی و چاپی و همین طور فایلهای مذهبی و گرافیکی برداشته و طرحهای مذهبی و ملی و مشاغل را ترویج دهد.

گروه هنری مدیسه با مدیریت و صاحب امتیاز مسلم عابدی مدیسه مدیر عامل محترم شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایده پردازان مهرگستر , مجوعه ای خلاق، دانش محور و متشکل از افـراد تأثیرگذار است که قادر به ارائه زنجیره کامل خدمات در حوزه‌های تبلیغات ، برندینگ ، بازاریابی ، طراحی گرافیک، خدمات چاپ و دیجیتال مارکتینگ , طراحی تخصصی وبسایت , تبلیغات سوشیال مدیا و … برای برندها ، شرکت‌ها و سازمان‌ها مختلف است که تاکنون بیش از ۲۰۰۰ مشتری فعال درحوزه های تولید، صنعت، بازرگانی و خدمات از دستاوردها و خدمات این مجموعه بهره مند گردیده اند .

گروه هنری مدیسه و ایده پردازان مهر گستر اگرچه ۱۷ سالی می‌شود که کارش را شروع کرده ولی هر روز با همان انرژی و شوق روز نخستش دوباره کار می‌کنند و برای همیشه جوان است و پرانرژی. محصول ما خلاقیت و در نهایت دیده شدن است.


003
baner-sanaat
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

صفحه اینستاگرام صنعت گروه تلگرام صنعت

کاربران گرامی سایت مشاغل صنعت و صنایع ایران

یکی از اقدامات بسیار مهم و ارزشمند پورتال تخصصی مشاغل صنعت و صنایع ایران معرفی و ارائه خدمات مورد نیاز صنایع و معرفی محصولات و شرح فعالیت صنایع و مشاغل وابسته با بهره گیری از روش های نوین بازاریابی و تبلیغات و ایجاد ارتباط فی مابین عرضه کننده خدمات و محصولات و استفاده کننده از آنها در فضاهای مجازی و اینترنتی بوده که استفاده از این روش باعث ایجاد تمرکز بیشتر با مشتریان ، قابلیت اندازه گیری و بررسی انواع تبلیغات و بازاریابی ، سرعت در ارائه و معرفی طرح ها و محصولات در فضاهای مجازی و ارتباط عمیق تر و موثرتر با مشتریان می باشد.

مدیریت سایت مشاغل صنعت و صنایع ایران