کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت و صنایع
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

صندوق نسوز جهان اصفهان

صندوق نسوز جهان اصفهان
زمینه کاری :صندوق نسوز
تلفن ثابت :03134510274
تلفن همراه :09131191500
ایمیل :info@jahanesfahan.com
وبسایت :http://jahanesfahan.com
نشانی :آدرس فروشگاه مرکزی: اصفهان . خیابان کاوه . روبروی ترمینال کاوه . جنب اپتیک صا ایران آدرس کارخانه: اصفهان . قطب صنعتی دولت آباد . خیابان شاهین . شماره ۱۰۲
تاریخ ثبت :یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶
لینک :https://www.sanaat.ir/?p=94
توضیحات :

صندوق نسوز جهان اصفهان

جهان اصفهان از سال ۱۳۵۵ در زمینه تولید صندوق های نسوز شروع به کار کرده و توانسته با تخصص ویژه و کادری مجرب محبوبیتی در بین مشتریان خود پیدا کند. این شرکت در سال ۱۳۶۷ با گسترش سطح کار و اضافه کردن پرسنل کارآمد با ثبت رسمی نام تجاری جهان اصفهان گامی محکم تر در جهت توسعه صنایع و افتخارات خود برداشت. و همچنین این شرکت تا کنون توانسته است با سابقه ای بیش از ۴۰ سال تلاش بی وقفه ، تجربه و سابقه درخشان با به کار گیری نیروی های متخصص و مجرب و تجهیزات پیشرفته در زمینه تولید صندوق های نسوز نام خود را در بین تولید کنندگان و همکاران برتر درخشان ساخته و قسمتی از بازار صندوق های نسوز ایران را در اختیار خود گرفته و مشتریانی از قبیل ارگانهای دولتی ، سازمانی ، غیر دولتی، شخصی و غیره را نصیب خود سازد.

این شرکت در سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین شرکت ، ساخت نخستین صندوق ویترینی آسانسوری برقی را با سیستم چک پیچ را در کشور  اختراع و به مرحله اجرا و ساخت رسانده است و تولید انبوه این محصول خاص را در دستور کار خود قرار داده و از آن سال ۷۹ تا به حال پیشرفت های علم و صنعت را در محصولات خود لحاظ کرده است. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد مشتریانی که از خدمات شرکت جهان اصفهان استفاده نموده اند و بررسی قضاوت این مشتریان و افتخارات شرکت می توانید به گزینه مشتریان ما در منوی بالای سایت مراجعه نمایید.


003
baner-sanaat
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

صفحه اینستاگرام صنعت گروه تلگرام صنعت

کاربران گرامی سایت مشاغل صنعت و صنایع ایران

یکی از اقدامات بسیار مهم و ارزشمند پورتال تخصصی مشاغل صنعت و صنایع ایران معرفی و ارائه خدمات مورد نیاز صنایع و معرفی محصولات و شرح فعالیت صنایع و مشاغل وابسته با بهره گیری از روش های نوین بازاریابی و تبلیغات و ایجاد ارتباط فی مابین عرضه کننده خدمات و محصولات و استفاده کننده از آنها در فضاهای مجازی و اینترنتی بوده که استفاده از این روش باعث ایجاد تمرکز بیشتر با مشتریان ، قابلیت اندازه گیری و بررسی انواع تبلیغات و بازاریابی ، سرعت در ارائه و معرفی طرح ها و محصولات در فضاهای مجازی و ارتباط عمیق تر و موثرتر با مشتریان می باشد.

مدیریت سایت مشاغل صنعت و صنایع ایران