کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت و صنایع
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

آپاراتی و تعویض روغن۱۱۰

آپاراتی و تعویض روغن110
زمینه کاری :آپاراتی و تعویض روغن
تلفن ثابت :09226998972
تلفن همراه :09131363980
نشانی :شهر باغشاد محله مدیسه
تاریخ ثبت :یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
لینک :https://www.sanaat.ir/?p=111
توضیحات :

آپاراتی و تعویض روغن۱۱۰

همان‌طور که با گردش خون در بدن و انجام عملیات خون‌رسانی در بدن، خون آلوه می‌شود، روغن موتور هم با گردش در موتور، با مواد مختلفی که در عملیات احتراق تولید می‌شود ، آلوده شده و لذا مواد افزودنی روغن موتور به نوعی مصرف، اکسید و تجزیه می‌شود. در این بین با انجام عمل پاک‌کنندگی، معلق‌سازی و جذب سایر مواد، رنگ طبیعی روغن موتور تغییر و به نوعی تیره می‌شود و بایستی متناسب با کارکرد اعلام شده روغن موتور توسط شرکت سازنده آن‌را تعویض نمود. در شهرهایی که حجم ترافیک در آنها بالاست توصیه شده است در کیلومتر کمتری از کارکرد توصیه شده، روغن موتور را تعویض نمود.
روغن از زمان شروع بکار موتور در معرض اکسیده شدن و تجزیه حرارتی قرار گرفته و روغن پایه آن آلوده شده و از کیفیت آن کاسته می‌شود و همچنین مواد افزودنی استاندارد آن نظیر مواد افزودنی پاک‌کننده نیز، مصرف می‌شوند. در این حالت خاصیت روان‌کاری، پاک‌کننده و جذب ذرات معلق و ناخالصی‌ها، کاهش می‌یابد .

آیا سیاه شدن روغن موتور نشان‌دهنده زمان مناسب تعویض روغن است؟

این تصور که سیاه شدن روغن نشانه خراب شدن و عدم کیفیت آن می‌باشد، صحیح نیست. اگر در دستگاه یا موتور خودرو، روغن پس از مدتی تغییر رنگ ندهند و اصطلاحا سیاه نشود، بایستی در اسرع وقت آن‌را تعویض نمود زیرا سیاه شدن شدن روغن به علت خاصیت پاک‌کنندگی دوده ناشی از احتراق و جذب ذرات معلق و ناخالصی روغن موتور می‌باشد؛ در غیر این‌صورت ذرات ناخالصی و دوده بر روی قطعات متحرک موتور رسوب کرده و ‌باعث جلوگیری از انتقال حرارت، ساییدگی زودرس قطعات، روغن سوزی، کاهش راندمان و توان موتور می‌شود. ضمنا به این نکته بایستی توجه نمود که رنگ مخلوط افزودنی‌های روغن موتور تیره بوده و ترکیب روغن پایه و مواد افزودنی باهم سبب ایجاد یک ترکیبی قهوه‌ای رنگ می‌شود که روغن موتور نام دارد. میزان افزودنی‌های روغن موتور مطابق با استاندارد API مشخص شده است. در طول مدت حضور روغن موتور در داخل موتور، افزودنی‌های روغن موتور مصرف شده و روغن موتور سیاه می‌شود که نشان می‌دهد روغن موتور وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد.

003
baner-sanaat
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

صفحه اینستاگرام صنعت گروه تلگرام صنعت

کاربران گرامی سایت مشاغل صنعت و صنایع ایران

یکی از اقدامات بسیار مهم و ارزشمند پورتال تخصصی مشاغل صنعت و صنایع ایران معرفی و ارائه خدمات مورد نیاز صنایع و معرفی محصولات و شرح فعالیت صنایع و مشاغل وابسته با بهره گیری از روش های نوین بازاریابی و تبلیغات و ایجاد ارتباط فی مابین عرضه کننده خدمات و محصولات و استفاده کننده از آنها در فضاهای مجازی و اینترنتی بوده که استفاده از این روش باعث ایجاد تمرکز بیشتر با مشتریان ، قابلیت اندازه گیری و بررسی انواع تبلیغات و بازاریابی ، سرعت در ارائه و معرفی طرح ها و محصولات در فضاهای مجازی و ارتباط عمیق تر و موثرتر با مشتریان می باشد.

مدیریت سایت مشاغل صنعت و صنایع ایران