کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت و صنایع
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

آیفون پرچمدار سال ۲۰۱۹

منتشره شده در یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

آیفون پرچمدار سال ۲۰۱۹

این روزها شایعات زیادی پیرامون آیفون ۲۰۱۹ به گوش می رسد. یا وجود اینکه این اطلاعات تا به حال تایید نشده اند، به نظر میرسد پرچمدار سال ۲۰۱۹ اپل می تواند ارتقا های زیادی از طراحی گرفته تا ویژگی های پیشرفته داشته باشد. در ادامه هر آنچه را که باید در مورد آیفون ۲۰۱۹ بدانید شرح خواهیم داد. برای بررسی پرچمدار جدید اپل ما را همراهی کنید.

طراحی آیفون ۲۰۱۹

در گزارش های نقل شده قبلی ادعا می شد که آیفون ۲۰۱۸ دارای کابل USB Type-C خواهد بود، به این معنی که کاربران آیفون قادر خواهند بود بدون نیاز به صرف هزینه اضافی برای خرید لوازم جانبی، از شارژ سریع USB Type-C بهره ببرند. پس این امر می تواند به این معنی باشد که آیفون ۲۰۱۹ شامل یک پورت USB C نیز خواهد بود. طبق گزارش منتشر شده وبسایت digitime اپل در حال حاضر مشغول به طراحی شارژرهای خود برای آیفون های نسل بعدی و دستگاه های اپل خواهد بود.

به همین سادگی که سری مک بوک اپل، دیگر فروشندگان نوت بوک را تشویق کرد تا پورت USB Type-C را در محصولات خود به کار گیرند، منابع نزدیک ادعا می کنند که این کمپانی امیدوار است با آیفون ۲۰۱۹ هم همین کار را انجام دهد. به نظر می رسد که این ویژگی آیفون به افزایش محبوبیت رابط Type-C در دیگر گوشی های هوشمند بازار کمک می کند.

در حالی که بریدگی بالای صفحه نمایش ترند گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۸ بود، اما هم اکنون شاهد هستیم که این ترند ممکن است رو به افول برود. در اواخر ماه ژوئن، اپل اختراعی را برای خود ثبت کرد که به طور خاص مربوط می باشد به نمایشگرهایی که دارای فاصله بین پیکسل ها برای سنسورها هستند. همین موضوع نشان می دهد که آیفون ۲۰۱۹ دارای بریدگی بالای صفحه نمایش نمی باشد. همانطور که می دانید از بریدگی بالای صفحه نمایش برای جاگذاری سنسورهای مورد استفاده در جلوی گوشی استفاده می گردد.

حق ثبت اختراع دیگر اپل مربوط به تولید آیفون های سرامیکی در رنگ های مختلف می باشد که می تواند آیفون های نسل آینده را متحول کند. در واقع این اختراع نوارهای رنگی در پشت دستگاه را نشان می دهد که به طور خاص در بالا و پایین قرار دارند. همچنین ممکن است لوگوی اپل نیز رنگی گردد.

آیفون پرچمدار سال 2019

آیفون پرچمدار سال ۲۰۱۹

صفحه نمایش آیفون ۲۰۱۹

در حال حاضر تنها آیفون X دارای صفحه نمایش OLED می باشد. اما با توجه به شایعاتی که در طول چند ماه گذشته گسترش یافته است، تمام مدل های آیفون آینده مجهز به همان صفحه نمایش خواهند بود.

گزارشی از منبع خبری کره جنوبی در مورد اپل نقل کرده است که این شرکت برنامه ریزی مدل های آیفون ۲۰۱۹ خود را آغاز کرده است و صفحه نمایش OLED را برای «همه سه مدل» انتخاب کرده است. این بدان معنی است که علاوه بر دو ورژن آیفون و آیفون پلاس سنتی ممکن است آیفون سومی نیز روی کار بیاید.

دوربین در آیفون ۲۰۱۹

در ماه می گزارش شد که پرچمدار سال ۲۰۱۹ آیفون قرار است دارای سه لنز دوربین باشد. نشریه تایوانی Daily News ادعا می کند که هر یک از این سه دوربین می تواند ۱۲ مگاپیکسل باشد. این امر می تواند به معنای ویژگی های بیشتری برای دوربین مانند افزایش جزئیات و یا حالت زوم بیشتر باشد.
آخرین شایعات از تحلیلگر Deutsche Securities لو جیالین است که معتقد است اپل دو لنز استریو ویژن و یک لنز تله فوتو را به دوربین سه لنز خود اضافه خواهد کرد. به این ترتیب، دوربین ها قادر به درک فضای ۳D به شیوه ای مشابه دوربین جلویی TrueDepth آیفون X خواهند بود که به نوبه ی خود بدین معنی می تواند باشد که ویژگی های جدید واقعیت افزوده را نیز شامل خواهد شد.

 

منبع : نت نوشت

 

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *