کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت و صنایع
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

رفع مشکل باز نشدن Settings در ویندوز ۱۰

منتشره شده در پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷

رفع مشکل باز نشدن Settings در ویندوز ۱۰

یادگیری تعمیر و رفع اشکال Microsoft Windows 10 Settings می تواند کمک بزرگی به شما کند زیرا اگر به دلایلی دسترسی به آن را از دست دهید، نمی توانید هیچ تغییری در کامپیوتر خود ایجاد کنید. ممکن است اشکال در برنامه تنظیمات ویندوز دلایل مختلفی داشته باشد اما خوشبختانه روش های هم مختلفی وجود دارد که می توانید آن را رفع کنید.
یک باگ در دریافت آپدیت ویندوز ممکن است باعث شود برخی موارد اشتباه تنظیم شده باشد، یا شاید نرم افزاری را نصب کرده باشید که باعث خرابی برنامه تنظیمات ویندوز شود و دیگر نتوانید آن را باز کنید. این واقعا خوب است که بدانید چه چیزی باعث آن شده است. گاهی اوقات استفاده از ابزار Microsoft’s troubleshooter میتواند کمک کند ولی هیچ تضمینی نیز وجود ندارد که این ابزار مشکل به وجود آمده را حل کند. در ادامه ما روش های دیگری را به شما شرح می دهیم که بتوانید با استفاده از آنها برنامه تنظیمات ویندوز را تعمیر و مجددا اجرا کنید.

رفع اشکال باز نشدن Settings در ویندوز ۱۰ می تواند کمک بزرگی به شما کند زیرا اگر به دلایلی دسترسی به آن را از دست دهید، نمی توانید هیچ تغییری در کامپیوتر خود ایجاد کنید. ممکن است اشکال در برنامه Settings ویندوز ۱۰ دلایل مختلفی داشته باشد اما خوشبختانه روش های هم مختلف دیگری وجود دارد که می توانید این مشکل را رفع کنید، در ادامه با راهنمای رفع مشکل باز نشدن Settings در ویندوز ۱۰ با صنعت همراه باشید.

برنامه تنظیمات را با استفاده از Command Prompt تعمیر کنید

گاهی اوقات تنها راه حل مشکل یک برنامه حذف و نصب مجدد آن است. کدی وجود دارد که با وارد کردن آن در خط فرمان، نه تنها برنامه Settings ، بلکه تمام برنامه های ویندوز نیز حذف می شود. پس قبل از اجرای آن حتما به این موضوع دقت داشته باشید.

Command Prompt را در حالت administrator باز کنید. سپس دستور زیر را تایپ کنید.

Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)AppXManifest.xml”}

رفع مشکل باز نشدن Settings در ویندوز 10

ایجاد اکانت جدید administrator

راه بعدی برای حل مشکل باز نشدن Settings در ویندوز ۱۰ ایجاد یک اکانت کاربری جدید administrator است. این کار را با تایپ کردن lusrmgr.msc در کادر جستجو انجام دهید. هنگامی که سند Common Console ظاهر می شود، کاربران را انتخاب کرده و سپس بر روی New User راست کلیک کنید.

رفع مشکل باز نشدن Settings در ویندوز 10

اطلاعات خود را در کادری که ظاهر می شود وارد کنید و از اکانت administrator فعلی که از آن استفاده می کنید خارج شوید. با فشار دادن CTRL + Alt + Del به اکانت کاربری جدید خود وارد شوید یا می توانید از طریق منوی Start نیز به آن دسترسی پیدا کنید.

البته این کار را فقط اگر ویندوز ۱۰ Pro دارید، می توانید انجام دهید. اما از آنجایی که اکثر کاربران دارای Home Edition ویندوز ۱۰ هستند، اجازه دهید ببینیم چه مراحلی باید برای این نسخه انجام دهید.

برای ایجاد یک کاربر جدید با استفاده از command prompt، دستور زیر را وارد کنید:

net user newusername newpassword /add

خط فرمان باید بگوید که دستور با موفقیت وارد شده است. پس از انجام این کار، به Control Panel > User Account | Manage another account بروید. اکانت کاربری را که ساخته اید انتخاب کنید و گزینه ای را که می گوید Administrator انتخاب کنید. اکنون بررسی کنید آیا می توانید برنامه تنظیمات را در حال حاضر باز کنید یا خیر.

امیدواریم با این روش مشکل باز نشدن Settings در ویندوز ۱۰ حل شده باشد. فراموش نکنید که از اکانت قدیمی خود خارج شوید و به اکانت جدید بروید. اکنون زمان آن است که تمام فایلهای خود را به اکانت جدید منتقل کنید.

چگونه فایل ها را از یک اکانت کاربری ویندوز به اکانتی دیگر منتقل کنید

انتقال فایل ها از یک اکانت Administrator به دیگری کار خیلی سختی نیست. شما باید با باز کردن پنجره فایل اکسپلورر شروع به کار کنید. بر روی تب View کلیک کنید و تیک گزینه Hidden items را بردارید.

رفع مشکل باز نشدن Settings در ویندوز 10

به اکانت کاربری قدیمی که در فایل اکسپلورر است بروید. به عبارت دیگر به این مسیر C: / Users / old account account که به صورت پیش فرض می باشد بروید. روی آن دوبار کلیک کنید پیغامی ظاهر می شود و به شما می گوید که در حال حاضر مجوز دسترسی به اکانت را ندارید باید. روی continue کلیک کنید و پسورد خود را وارد کنید و فایل هایی را که می خواهید انتقال دهید کپی کنید و به اکانت جدید خود ببرید. این کار نیز یک فرصت عالی برای مرتب کردن فایل ها و خلاص شدن از فایل هایی است که دیگر لازم ندارید.

توجه: اکانت جدید نیز به صورت پیش فرض در این مسیر C:/Users/newusername می باشد.

 

منبع : نت نوشت

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *