کاربر مهمان، خوش آمدید.  ورود به پنل کاربریثبت نام

مشاغل صنعت و صنایع ایران

پورتال ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته

صنعت و صنایع
به پورتال تخصصی و حرفه ای ثبت و تبادل اطلاعات صنایع ایران و مشاغل وابسته خوش آمدید
شما هم به جامعه بزرگ صنعت و صنایع ایران بپیوندید...

بهترین برند گوشی اندروید ۲۰۱۸

منتشره شده در شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷

بهترین برند گوشی اندروید ۲۰۱۸

به نظر شما بهترین برند گوشی اندروید ۲۰۱۸ کدام اسمارت فون می باشد؟ با توجه به گستردگی انتخاب های موجود در بازار و همچنین شرایط اقتصادی و قیمت کنونی دلار، قطعا انتخاب بهترین اسمارت فون در یک رنج قیمتی خاص کار ساده ای نمی باشد. در این مطلب قصد داریم تا بهترین برند گوشی اندروید ۲۰۱۸ در رنج های قیمتی مختلف را برای شما بیان کنیم. در ادامه با صنعت همراه باشید.

بهترین برند گوشی اندروید ۲۰۱۸ در رنج ۵ تا ۵٫۶ میلیون تومان: Pixel 2 و Pixel 2 XL

قطعا Pixel 2 و مدل بزرگتر آن، یعنی Pixel 2 XL از بهترین و پر طرفدارترین اسمارت فون های روز دنیا می باشند. این دو اسمارت فون از طرف وب سایت wired.com نمره ۹ از ۱۰ را کسب کرده اند که بالاتر از نمره ی کسب شده توسط iPhone 8 می باشد. دوربین Pixel 2 فوق العده قدرتمند است و از نظر سرعت و عملکرد هم در رده ی بهترین اسمارت فون های جهان قرار دارد. ضمنا، گوشی های گوگل به روز رسانی های مختلف نرم افزاری و امنیتی اندروید را مستقیما از طرف خود گوگل و زودتر از سایر اسمارت فون های اندرویدی دریافت می کنند. اگر به دنبال کسب تجربه ای بی نظیر از اندروید هستید، Pixel 2 و Pixel 2 XL شما را ناامید نخواهند کرد.

بهترین برند گوشی اندروید 2018

بهترین برند گوشی اندروید ۲۰۱۸ در رنج ۵ میلیون تومان: Galaxy S9

اگر برای خرید یک گوشی اندرویدی تصمیم دارید تا پول خوبی را هزینه کنید، در انتخاب Galaxy S9 سامسونگ درنگ نکنید. این اسمارت فون کره ای همه ی آن چه که یک اسمارت فون سال ۲۰۱۸ باید داشته باشد را یکجا دارد. S9 اولین اسمارت فونی بود که از پردازنده ی قدرتمند اسنپ دراگون ۸۴۵ استفاده کرد، نرم افزار این گوشی بسیار روان و زیبا طراحی شده، دوربین آن فوق العاده است و طراحی ظاهری آن هم بی نظیر می باشد. همچنین سامسونگ در S9 جای حسگر اثر انگشت (که در S8 بسیار نزدیک به دوربین پشتی بود) را هم تغییر داده تا دیگر موضوعی برای انتقاد کردن از این پرچمدار کره ای وجود نداشته باشد.

بهترین برند گوشی اندروید 2018

بهترین برند گوشی اندروید ۲۰۱۸ در رنج ۴٫۳ میلیون تومان: OnePlus 6

OnePlus 6 همانند Galaxy S9 از وب سایت wired نمره ی ۸ از ۱۰ کسب کرده است، پس باید بدانید که با چه اسمارت فون قدرتمندی سر و کار دارید! پردازنده ی این گوشی هم مشابه پردازنده ی S9 بوده و با بهره گیری از بهترین مشخصات فنی و ظاهری، قیمتی بسیار پایین تر از پرچمدار سامسونگ دارد. قاب پشتی OnePlus 6 شیشه ای می باشد، ولی ضد آب نبودن این گوشی را می توان یکی از نقاط ضعف آن به حساب آورد. در مجموع و با توجه به قیمت، OnePlus 6 ارزش خرید بسیار بالایی بالایی دارد. اگر به دنبال خریدن یک اسمارت فون قدرتمند و زیبا با کمترین هزینه ی ممکن می باشید، احتمالا OnePlus 6 بهترین گزینه ی پیش روی شما خواهد بود.

بهترین برند گوشی اندروید 2018

بهترین برند گوشی اندروید ۲۰۱۸ در رنج ۳٫۱ میلیون تومان: Moto X4

شاید این اسمارت فون کلاسیک موتورولا را نتوان بهترین گوشی اندروید ۲۰۱۸ نامید، اما با توجه به قیمت نسبتا پایین در مقایسه با رقبا، می تواند یکی از بهترین گزینه های خرید برای اقشار مختلف جامعه باشد، هر چند که احتمالا آن را به سادگی نتوانید در بازار ایران پیدا کنید. البته این اسمارت فون در امریکا بسیار محبوب می باشد، اما در ایران می توان جایگزین های بهتری از برندهای هواوی، شیائومی و… برای آن پیدا کرد و ما فقط به این دلیل این اسمارت فون را در لیست خود آوردیم که شما با انتخاب های محبوب در بین سایر مردم دنیا هم آشنا شوید.

بهترین برند گوشی اندروید 2018

بهترین برند گوشی اندروید ۲۰۱۸ در رنج ۲٫۵ میلیون تومان: LG G6

در این رنج قیمتی، کمتر اسمارت فونی توانایی رقابت با LG G6 را دارد. هرچند که این اسمارت فون در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد، اما هنوز و در اواسط سال ۲۰۱۸ هم می توان کاملا به توانایی های آن تکیه کرد. LG G6 نسبت به اکثر پرچمدارهای عرضه شده در سال ۲۰۱۷ ارزان تر است و در عین حال مشخصات فنی بسیار خوب و دوربینی قوی به همراه طراحی ظاهری زیبایی را به همراه دارد. LG G6 تمامی ویژگی هایی مثل گواهینامه IP68 و Corning Gorilla Glass را هم دارد.

بهترین برند گوشی اندروید 2018

بهترین برند گوشی اندروید ۲۰۱۸ در رنج ۶٫۹ میلیون تومان: G7 ThinQ

همان طور که می دانید، جدیدترین پرچمدار کمپانی LG اسمارت فون قدرتمند G7 ThinQ است. این اسمارت فون ۷۵۰ دلاری در بازار با قیمت حدود ۶٫۹ میلیون تومان فروخته می شود و اگر هوش مصنوعی بلا استفاده ی دوربین آن را کنار بگذاریم، می توان آن را هم ردیف بزرگانی چون Galaxy S9 قرار داد. شاید با توجه به قیمت بالا، ظاهر این گوشی خیلی جذاب به نظر نیاید، اما ویژگی های منحصر به فرد صوتی G7 ThinQ مثل DTS:Xبرای هدفون های بلوتوث و یک Hi-Fi Quad DAC درونی به همراه یک سیستم اسپیکر فوق العاده باکیفیت در نوع خود بی نظیر می باشند. به طور کلی، G7 ThinQ اسمارت فونی قدرتمند و قابل قبول است، اما اگر به قیمت آن نگاهی بیندازید، احتمالا به سراغ گزینه های دیگری از این لیست را می روید!

بهترین برند گوشی اندروید 2018

بهترین برند گوشی اندروید ۲۰۱۸ در رنج ۶ میلیون تومان: Galaxy Note 8

اگر به دنبال خرید اسمارت فونی بزرگ و زیبا که دارای قلم باشد هستید، پس انتخابی بهتر از Galaxy Note 8 نخواهید داشت. این فبلت منحصر به فرد و زیبا البته قیمتی منحصر به فرد هم دارد! Galaxy Note 8 از همه نظر قدرتمند و خوب می باشد و برخی کاربران فقط از دو نکته منفی درباره ی آن گلایه دارند: اولا باتری این فبلت خیلی قدرتمند نیست (متوسط است) و دوما حسگر اثر انگشت بسیار نزدیک به دوربین پشتی تعبیه شده است.

بهترین برند گوشی اندروید 2018

بهترین برند گوشی اندروید ۲۰۱۸ از نظر دوربین عکاسی: Huawei P20 Pro

البته این اسمارت فون فوق العاده قدرتمند هواوی هنوز به طور رسمی وارد بازار ایران نشده است، اما حیف بود که نام آن را در این لیست وارد نکنیم! دوربین سه گانه ی P20 Pro به گواه اکثریت قریب به اتفاق منتقدان بهتر از هر اسمارت فون دیگری در دنیا عمل می کند. P20 Pro از نظر مشخصات فنی و طراحی ظاهری هم فوق العاده است و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن هم تا ۴۸ ساعت جوابگوی نیازهای شما خواهد بود. فقط باید امیدوار باشیم تا فروش رسمی این غول چینی در کشورمان هرچه زودتر آغاز شود.

بهترین برند گوشی اندروید 2018

بهترین برند گوشی اندروید ۲۰۱۸ در مجموع: +Samsung Galaxy S9

هرچند این اسمارت فون تفاوت چندانی با S9 که در اول لیست به شما معرفی کردیم ندارد (باتری +S9 نسبت به S9 قوی تر بوده، سایز بزرگتری داشته و برخلاف S9، دارای دوربین دوگانه می باشد)، اما همان تفاوت های اندک، +S9 را به برترین گوشی تاریخ سامسونگ و البته، برترین گوشی اندرویدی تاریخ تبدیل کرده است. در +S9 شما همه ی ویژگی های برترین اسمارت فون های دنیا (بالاترین مشخصات فنی، دوربین قدرتمند، نرم افزار و سخت افزار کارا و قوی، ضد آب بودن، شارژ بی سیم و…) را در پکیجی بسیار زیبا خواهید داشت. قیمت این اسمارت فون قدرتمند از ۵٫۳ تا ۷ میلیون تومان در بازار متغیر است و اگر به دنبال بهترین اندرویدی دنیا هستید، مثل روز روشن است که این عنوان فقط از آن +Samsung Galaxy S9 می باشد.

بهترین برند گوشی اندروید 2018

مشاغل صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *